Samtale...

*Bobbo*

Forumet er livet
Vært på samtale på Riksen idag, de ville ha det med oss etter 3 mislykka forsøk. Har ikke mistet håpet ennå.
Legen gikk igjen hvert forsøk med oss.
Han anbefalte oss å prøve videre, sa at eggene mine hadde topp kvalitet. [:)]  Så han var overrasket over at jeg ikke hadde blitt gravid. [&:] Men kunne ikke si hvorfor ikke jeg hadde blitt det. Skjønner jo egentlig det.

Ble vel enige om at vi ikke skal ta fryseforsøket før mai eller senere.
Jeg og samb snakket masse på veien hjem, og vi vil gå videre hvis ikke det klaffer på fryseforsøket ( noe det gjør, hehe )

Det blir jo da privat. Volvat eller Aleris. Noen som holder på privat og har noen kjennskap til noen av dem???? Må jo spare litt penger først da.
Men håper, håper det klaffer på fryseforsøket.

Håper det går bra med alle rugerne våres, er vel ikke lenge til testing nå? Håper på mange positive tester. [:)][:)]

Stor klem.

så tungt du må ha det[:(] har ikke ord.

men det egget som nå ligger på frys
MÅÅÅÅÅÅÅ jo bare være GULLEGGET[:)]

Bobbo jeg kjønner hva du mener, så hva med å tenke litt nytt:
  • Du hvet at kvaliteten er bra
  • Hvorfor vil de ikke feste seg
  • Kan det være dårlig blodgjennomstrømning i livmoren?
  • Har du tatt akkupunktur ved egginsetting, det kan hjelpe med festingen
  • Kan det være kald livmor - da vil jo ingenting vokse der, dette er faktisk et vanlig symptom i henhold til Kinesisk analyse.
  • Hva kan man gjøre for å forbedre forholdene i livmoren?
  • Akkupunktur - soneterapi - homopatmedisiner - vekt - ren kropp, ikke giftstoffer i kroppen - bedre oksygentilførsel i livmoren - bedre blodgjennomstrømning - bedre tykkelse på slimhinnen m.m.

ORIGINAL: twinanne

Bobbo jeg kjønner hva du mener, så hva med å tenke litt nytt:
  • Du hvet at kvaliteten er bra
  • Hvorfor vil de ikke feste seg
  • Kan det være dårlig blodgjennomstrømning i livmoren?
  • Har du tatt akkupunktur ved egginsetting, det kan hjelpe med festingen
  • Kan det være kald livmor - da vil jo ingenting vokse der, dette er faktisk et vanlig symptom i henhold til Kinesisk analyse.
  • Hva kan man gjøre for å forbedre forholdene i livmoren?
  • Akkupunktur - soneterapi - homopatmedisiner - vekt - ren kropp, ikke giftstoffer i kroppen - bedre oksygentilførsel i livmoren - bedre blodgjennomstrømning - bedre tykkelse på slimhinnen m.m.

Jeg har tenkt på akupuntur og å gå ned litt i vekt.
Hjelper oksygentilførselen til livmoren, bedre blodgjennomstrømning hvis jeg begynner med akupuntur. Er helt grønn på sånt.

Bobbo for å hjelpe til med oksygen og blodgjenomstrøming i livmoren så er du på rett vei: Akkupunktur, også å trimme litt hjelper også, eller du kan også ta min selvmassasje; Majansk livmormassasje den er nedskrevet i en av de gamle postene våre. Ellers så kan du lese litt i dagboken min på prøvd lenge  husker ikke hva de kaller den helt eksakt. Moxa roller den sigarenm bruker jeg også for å få varm livmor.
Annanas er bra for festing i de 2 ukene.

Ellers så er det en tråd angående Babyklister på generell som jeg snuer litt på fortiden, skal skrive ut litt om den og ta den med til akkupunktøren min; hun har homopatmedisinbok fra Danmark, hun hviste ikke hva Babyklister var men vil veldig gjeren hvite ettersom dette er et homopatisk middel.

Men vi må tenke oss nøye om før vi prøver alle disse rare greiene, drerfor sjekker jeg ekstra nøye ting opp før jeg prøver meg og så liker jeg best å bruke sunne ting selv om det kansje ikke hjeløper så er det iallefall sundt for kroppen.

Ellers må vi holde oss unna papaya i rugetiden den er kjent for¨å være østens abbort middel nr. 1 i gamle dager, da spiste de store mengder av denne frukten - bare en advarsel jenter[;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

så tungt du må ha det[:(] har ikke ord.

men det egget som nå ligger på frys
MÅÅÅÅÅÅÅ jo bare være GULLEGGET[:)]

sign denne. Ifht privat så kjenner jeg ikke til Volvat eller Aleris noe nærmere enn deg. Jeg har vært på Volvat ifht noe heeeelt annet, men opplevde en super oppfølging og kvalitet på tjenesten da ihvertfall... Men, det er jo ikke noe å tenke på. For egget som dere allerede har er faktisk gullegget, sånn er det bare[;)]

Back
Topp