Samtale på sykehuset

Ok. Når vi fikk første hadde vi ingen ting med sykehuset og gjøre utover rutineultralyd, pluss en ultralyd senere pga morkaka lå foran og de måtte sjekke om den hadde flyttet seg oppover.

Visste ikke engang hvor vi skulle gå inn på fødeavdelingen når vi kom, så måtte gå dit vi hadde vært på ultralyd og spørre om veien:p
Haha, nei det tror jeg bare jeg fikk forklart.. er jo greit å ha litt peiling hvor man skal gjør av seg! Jeg har syntes det har vært vekdig greit med den samtalen ihvertfall :-D

Vi hadde ikke innskrivningssamtale med første.. hva er det? :happy:
Hadde ingen samtale før vi kom og fødselen startet..

Trodde alle hadde det jeg.. egentlig bare en time med jordmor på sykehuset. Der man kan stille spørsmål å man blir skrive inn i systemet dems. De registere helsekort å sånt. Så kan de liksom slå oss opp i systemet når vi ringer og kommer. Noen ganger tilbyr de omvisning.

Trodde alle hadde det jeg.. egentlig bare en time med jordmor på sykehuset. Der man kan stille spørsmål å man blir skrive inn i systemet dems. De registere helsekort å sånt. Så kan de liksom slå oss opp i systemet når vi ringer og kommer. Noen ganger tilbyr de omvisning.

Håper det er slik på Haukeland. Det hadde vært kjekt. :D

Ja, jeg skal i slutten av oktober. Helsekortet hvilker et det igjen forresten? :rolleyes:

Helsekortet er det "gravidskjema" som lege og jordmor fyller inn på og symfysemål etc.. :)
Ah, okei. Ble bare litt usikker på om det var noe annnet som kom i tillegg til det skjemaet. Takk ;)

Jeg hadde fint klart meg uten akkurat den samtalen liksom :) men når de tilbyr det er det jo greit å vite litt hvor man skal møte ol.

Ja, hadde vært greit med småinfo, men ting skjer vel naturlig når ting er i gang :)

Jeg har fått innkalling til sånn samtale en måned før termin,skal ta med helsekort og snakke om forventninger og sånn til fødselen :).synes det er veldig greit siden dette er første gang for meg :)

Back
Topp