Samtale på sykehuset?

Nullenusken

Forumet er livet
Noen her som har vært på samtale på sykehuset for å snakke om eventuell igangsetting av fødsel før eller ved termin?
Jordmor sendte i dag henvisning til sykehuset for å få meg inn på en sånn samtale....
Hva skjer egentlig der? Masse undersøkelser? Eller er det bare samtale?
Hvor vanlig er det å få igangsetting på termin eller før?

Er av medisinske årsaker at ho vil ha meg inn....

Jeg hadde en slik samtale med førstemann.. Kom på samtale 3 dager før termin, og satt bare å snakket. Ble satt igang samme dag.

Denne gang har jeg også vært på samtale, men fikk beskjed om at igangsettingssamtale får vi ta nærmere termin. Nå har jeg psykiske grunner da, ikke medisinske. Så vet ikke hvordan de ville gjort det med deg desverre..

Jeg hadde en slik samtal ca uke 25 på sistemann. Fikk vilja min uten problem på ullevåll

Jeg ble satt i gang av medisinske grunner sist, men var ikke inne på direkte samtale. Jeg hadde endel av oppfølgingen min på sykehuset, og var i den forbindelse jeg ble satt i gang. (Jeg ble satt i gang 36+4)

ORIGINAL: merete_80

Jeg ble satt i gang av medisinske grunner sist, men var ikke inne på direkte samtale. Jeg hadde endel av oppfølgingen min på sykehuset, og var i den forbindelse jeg ble satt i gang. (Jeg ble satt i gang 36+4)

Var det alvorlige medisinske grunner hos deg?
Her er det hovedsakelig utrolig utmattethet + diverse andre småting....

Back
Topp