Samtale på sykehus

babyønske13

Elsker forumet
Til torsdag skal jeg på samtale angående den kommende fødsel. Håper så inderlig at jeg får innvilget keisersnitt.

Noen som har vært på sånn samtale ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Var med frøkna sist, skal også denne gangen..

Syns det var veldig godt å få prate med en over jordmor og skrive fødebrev sammen med henne..

Får håpe du får innvilget ks da :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ingen ergaring, men ønsker deg lykke til!

Til torsdag skal jeg på samtale angående den kommende fødsel. Håper så inderlig at jeg får innvilget keisersnitt.

Noen som har vært på sånn samtale ?

Hvorfor vil du ha keisersnitt?

Pga forrige fødsel. Har mer fødselsangst denne gangen. Første gangen viste jeg ikke hva jeg gikk til denne gangen gjør jeg det.

Så flott at du får en slik samtale! Er slike samtaler vanlige? Er førstegangsfødende jeg, og har ingen peiling;) Håper du får ks:)

Har ei venninne som også ønsket keisersnitt til nr 2, hun fikk det innvillget 20 dager før termin. De ville se det ann. Vet ikke om det var noe standard rutine, men håper du får det slik du ønsker og lykke til.

Jeg har vært på en sånn samtale. Pratet mye om forrige fødsel. Jeg skal tilbake flere ganger før termin. Men jeg ønsker ikke KS da jeg hadde det sist.

Pga forrige fødsel. Har mer fødselsangst denne gangen. Første gangen viste jeg ikke hva jeg gikk til denne gangen gjør jeg det.

Er min første fødsel, så jeg velger å tro at det går bra. Men jeg er forberedt på at det ikke er en dans på roser. Jeg er faktisk motsatt av deg, jeg er kjemperedd for at fødselen ikke går som normalt og jeg må ta keisersnitt. Men vi er jo alle forskjellige:)

Jeg må inn på enda en samtale, den jeg var på i går var med jordmor. Neste gang må jeg snakke med overlege som bestemmer om jeg får ks eller ikke. Men som jordmor sa at hu trodde at det gikk i orden så jeg får vente å se i januar

Jeg personlig har et planlagt keisersnitt bak meg, og håper jeg slipper det denne gangen da jeg var veldig uheldig og slet i 3 måneder etter på og ikke kunne trene mage på 2 år pga komplikasjoner. Men syns det er veldig fint med en sånn ordning for frykt er ikke bra.. Lykke til :)

Back
Topp