Samtale på Riksen i morgen...

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Wuhuuuu!
I morgen bærer det inn på samtale hos Riksen.
Tror det er dette de kaller forsamtale, selvom vi var det for drøye uka siden også, men sånn jeg forstod det er det nå vi skal diskutere når vi skal sette i gang.
Jeg er spent! :D

(Litt ekstra spent siden vi fikk innkalling under en uke siden vi var der første gang + med 3 dagers varsel. Synes de var kjappe der! ;) )

Lykke til imorgen :)

Takk skal dere ha! :hug013

Masse lykke til i morgen!! :-) Blir spennende :-)

Takk!
Ja, det blir veldig spennende!

Noen som kan si noe om hva jeg kan forvente meg?
Vi var der jo for en uke siden, og da snakket vi litt kjapt om oss, vaner og uvaner, hvor lenge vi har vært prøvere, hvor lenge vi har vært sammen og samboere, og litt om barneønsket.. Vi fikk også en gjennomgang av hva de tenkte for behandlingen vår, og hvordan man gikk frem (litt sånn kjapt).
Og så tok vi gyn.sjekk, begge to...

Mener hun sa vi skulle snakke om medisiner, doseringer og sånn neste gang vi ble kalt inn, men jeg trodde det var litt lengre til.. :P

Kommer sikkert til å ta en kjapp prat med legen. Og etter det skal dere noen ha en medisinopplæring med en sykepleier. Masse lykke til:)

Ok.. Takk for svar!
Spennende dette her altså.. Kjekt både jeg og mannen er medisinvandt gjennom jobben! ;) haha...

Hvordan gikk timen i dag da? :-)

Hvordan gikk timen i dag da? :)

Det gikk kjempefint...
Var som forventet.. ;)
Innvendig UL, prat, innføring i medisiner og foreløpet... Og tidspunkt for oppstart nå på våren... :D

De så på eggstokkene mine, og jeg hadde nesten for mange egg, sa hun.. Haha... Heldigvis lite hormoner på meg da :D

Back
Topp