Samtale om ks

Jeg har sagt tidlig i fra at jeg ikke takler en setefødsel, kroppen bare låser seg. Også er hu større en gjennomsnittet så vaginal setefødsel var uaktuelt uansett. [emoji85]
Men så lenge det ikke er medisinsk grunn så burde det jo gå fint for deg
Ja, er bare spent på om han blir liten nok. Om han ligger an til over 4kg,så har jeg ikke lov til å føde vanlig.. :/

Er jo nettopp det ja. Loppa her ligger an til å bli over 4kg Får håpe din lillegutt holder seg under grensa da [emoji5]️
Krysser fingrene. Ny vekstkontroll på fredag til uka. Når skal de måle din igjen? Eller gjør de det ikke når det uansett blir ks?

Krysser fingrene. Ny vekstkontroll på fredag til uka. Når skal de måle din igjen? Eller gjør de det ikke når det uansett blir ks?
De måler ikke min mer nå, kun inn ei uke før pks for å se om hu har snudd seg eller ikke. Så det blir en spennende desember :) Får håpe han ligger under på fredag da.

Jeg fikk ikke den samtalen. De parrerte og sa du får ikke ks selv om du hadde det sist

Shit. Så rart. Jeg er satt opp til samtale om ks på fredag. Så da skal de prøve å overbevise meg om å føde, tenker jeg. Jordmor på helsestasjonen sa at om jeg bare holdt på mitt hele samtalen, ville jeg få ks.

Back
Topp