Tusen takk for alle svar

Føler det bedre nå faktisk, og er ikke like nervøs for samtale. Føltes litt kastet på meg bare og at målet er at jeg skal jobbe 100% til jeg knekker. Men forstår nå at det ikke er ment som det. Takk <3
Forholdet til sjefen er bedre men det har vært en vaklete vei til der vi er i dag. Jeg klarer fint å snakke med han om tilrettelegging, blir sikkert kjempe positivt overrasket over opplegget. Føler liksom at det er mer naturlig å ta dette med Nav og arbeidsgiver men nav skal dekke for bedriftsjordmoren virker det som så da får man vel sikkert to fluer i en smekk.
Kvalme og oppkast får man ikke gjort stort med nei, men jeg har forslag til tiltak som kan hjelpe til med bekkenplagene jeg har begynt å kjenne når jeg kommer tilbake. Tenkte også å nevne at jeg har ganske kraftige kynnere som gjør at jeg ofte må legge meg ned en 10-15 minutter når jeg står og går en liten stund.
Tenker dette er viktige ting for sjef og bedrifts jordmor å vite. Også kan vi snakke litt rundt tiltak som må tre i kraft når jeg kommer tilbake på jobb.