Samtale før fødsel

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Noen som har hatt det tidligere? Hva går man igjennom da? Går de igjennom sist fødsel? Skal på det i starten av juni å tenkte jeg må huske å skrive ned ting jeg lurer på. Kjenner at jeg gruer meg mer og mer til fødsel nå som tiden går!

Noen som har hatt det tidligere? Hva går man igjennom da? Går de igjennom sist fødsel? Skal på det i starten av juni å tenkte jeg må huske å skrive ned ting jeg lurer på. Kjenner at jeg gruer meg mer og mer til fødsel nå som tiden går!

Aner ikke så lurer på det samme :p
Vi skal også til samtale med en lege der jeg skal "føde". Vi ønsker ks å håper å få planlagt det denne gangen :)
Kanskje lurt å spørre jm om hva som er lurt å ta opp i samtalen ;)

hr pleier vi å ha innskrivning på sykehuset 4-3 uker før termin, hvor man snakker om fødsel og forventninger osv, har ikke gjort det nå med nr,2 så aner ikke hva de gjør da. Men har hørt fra andre at de gikk igjennom den forje fødslen osv. Vi snakka litt om Smertelindring osv..

Jeg har vært på samtale hvor vi snakket om forrige fødsel. Da gikk vi igjennom fødselen fra start til slutt og hva som (i mitt tilfelle) gikk galt. Så snakket vi litt om mine ønsker for denne fødselen, og jeg fikk svar på alt jeg spurte om :) siden jeg nevnte at jeg er redd ungen skal bli stor fikk jeg også time til vekstkontroll en mnd før termin.

Tusen takk for svar:-) skal inn i uke 28 på samtale og vekstestimeting. Også skal jeg på fler før fødsel. Gruer meg til å gå igjennom sist fødsel, men kanskje det letter følelsene litt når vi kan"legge" opp neste:-)

Tusen takk for svar:) skal inn i uke 28 på samtale og vekstestimeting. Også skal jeg på fler før fødsel. Gruer meg til å gå igjennom sist fødsel, men kanskje det letter følelsene litt når vi kan"legge" opp neste:)

Samtalene har vel sin funksjon tenker jeg. Kan være godt for deg å få snakket gjennom det? Sikkert noe jeg burde fått med meg i en annen tråd, men hadde du en vond opplevelse forrige fødsel? Jeg ser frem til å snakke med noen om det en gang til, slik at jeg får nullstilt meg til denne fødselen :)

hr pleier vi å ha innskrivning på sykehuset 4-3 uker før termin, hvor man snakker om fødsel og forventninger osv, har ikke gjort det nå med nr,2 så aner ikke hva de gjør da. Men har hørt fra andre at de gikk igjennom den forje fødslen osv. Vi snakka litt om Smertelindring osv..
Har vist blitt slik her også. Men var aldri på det med nr 1 og 2 så vet ikke hva det er. Trodde bare det var innskriving og personalia info?

Samtalene har vel sin funksjon tenker jeg. Kan være godt for deg å få snakket gjennom det? Sikkert noe jeg burde fått med meg i en annen tråd, men hadde du en vond opplevelse forrige fødsel? Jeg ser frem til å snakke med noen om det en gang til, slik at jeg får nullstilt meg til denne fødselen :)
Hadde vanskelig skulderforløsning. Så var ganske tøft. Så krysser fingrene for en flott fødsel med sistemann:-) ja, skal jo bli greit å gå igjennom det en gang til nå som det er litt mer på avstand etter sist som det var dagen etter fødsel!

Hadde vanskelig skulderforløsning. Så var ganske tøft. Så krysser fingrene for en flott fødsel med sistemann:-) ja, skal jo bli greit å gå igjennom det en gang til nå som det er litt mer på avstand etter sist som det var dagen etter fødsel!

Da skjønner jeg godt at du er litt ekstra nysgjerrig på hva som gjennomgås. Håper du føler at det gir den ønskede effekten, slik at du kan gå på med blankere ark enn det du har nå. Du får nok en flott fødsel denne gangen skal du se :)

Har vist blitt slik her også. Men var aldri på det med nr 1 og 2 så vet ikke hva det er. Trodde bare det var innskriving og personalia info?

Med min første snakket vi om smertelindring og mine forventninger osv. Og gikk litt gjennom en fødsel liksom. Nå vet jeg ikke ;)

Da skjønner jeg godt at du er litt ekstra nysgjerrig på hva som gjennomgås. Håper du føler at det gir den ønskede effekten, slik at du kan gå på med blankere ark enn det du har nå. Du får nok en flott fødsel denne gangen skal du se :)
Tusen takk for det kjære søte du:-)

Jeg skal på kk i morgen på oppfølgings ul pga forrige svangerskap og alvorlig svf. Skal da samtidig snakke med de om fødselen jeg hadde forrige gang og diverse andre ting. Kan være de henviser meg til mor og barn rådgivnings senteret der oppe så jeg får snakket med de :)

Back
Topp