Samsung U900 vs. Nokia N95 kamera

Trine83

Forumet er livet
Noen som har peiling på hvilken mobil som har det beste kamera??[:)]  Begge har 5megapiksel kamera
Heller egentlig mest mot Samsungen, siden jeg liker godt Samsung. Men hvis kameraet på Nokiaen er bedre, så tror jeg at jeg vil gå for den[:)]

Sjekk på amobil.no [:)]
der kan du sammenligne to telefoner mot hverandre

skulle gjerne gjort det for deg, men maskina stopper bare opp på den sida... [&:]

Jeg har nokia n95 og jeg rett og slett ELSKER kameraet! Er jo faktisk bedre enn digital kameraet mitt[:D] hehe.. har ingen erfaringer med samsung da, så kan nok ikke sammenligne, men anbefaler hvertfall nokia n95 på det sterkeste! super telefon[:)]

sambo har nokiaen og jeg har samsungen. Men sambo sitt kamera er MYE bedre enn mitt[:-]

ORIGINAL: GitteLen

sambo har nokiaen og jeg har samsungen. Men sambo sitt kamera er MYE bedre enn mitt[:-]

Tror jeg satser på Nokian da[:)]  Samsungen var jo mye finere synes jeg, var synd det[8D]
Sambo har Nokia N93, synes det blir så kjedelig å ha samme oppsettet på mobilen som han har hatt lenge nå[8D] Menmen, bra kamera kommer først[:D]
Tusen takk for svar jenter[:)]

Det er et veldig bra kamera på N95, jeg har den.. tar masse masse bilder med den, å de blir bra.
Er Carl Zeiss optikk på nokiaen[:)]

Back
Topp