Samsung galaxy tab eller kurio tab 2?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Trenger litt hjelp...

Hvem hadde du valgt...
Står mellom 2 kandidater nå.

Det er til guttungen på litt over 2år, så det vil i all hovedsak brukes av han til å se filmer, ulike apper og div annet for små kids:)

kurio-tab-2-black-blue.jpg
Denne her,kurio tab. 2 er jo da spesielt for barn. Fås på lekmer nå på tilbud.

Ellers i disse black friday dager får jeg tak i samsung galaxy tab e 9.6 som har noe som heter kids mode.
Erfaring med kids mode? Bra?

Takk for tips:)

Sett på ipad også, men syns det blir unødvendig mye penger til en så liten tass. (Ikke kommet over noen gode tilbud her så)

Avbefaler tkurio, ikke hørt om noen som er fornøyde med de

Vi har kurio, men blir aldri brukt. Utrolig treg, mange spill og apper som ikke funker eller går an å laste ned, etc. Bomkjøp for våres del! Snuppa her bruker bare vårt samsung nettbrett istedet. :p

Kjøpte samsung. Funker som gull til våre to barn på 5 og 9.5. De har drevet med den i 2 år nå og aldri vært uheldig. Har ikke hatt på kids mode da. Men har passord på play så de ikke kan kjøpe ting og sånt.

Vi har kurio, men blir aldri brukt. Utrolig treg, mange spill og apper som ikke funker eller går an å laste ned, etc. Bomkjøp for våres del! Snuppa her bruker bare vårt samsung nettbrett istedet. :p

Hm, okei...det er kjipt...hmm...:(
Og samsung er tipptopp?

Kjøpte samsung. Funker som gull til våre to barn på 5 og 9.5. De har drevet med den i 2 år nå og aldri vært uheldig. Har ikke hatt på kids mode da. Men har passord på play så de ikke kan kjøpe ting og sånt.

Ok. Supert da.
Får i såfall kjøpe et godt silkondeksel til i tilegg:P
Nei, aner ingenting om det der kids mode selv...men så det stod der under info, og tenke...åååhh sikkert flott:P

Veldig fornøyde her iallefall. :) kurio er virkelig noe drit! :p
Vil ikke ha drit:P
Og nå kan man og jeg tror jeg har funnet noen gode tilbud.
Tregt er kjipt.

Tenkte bare siden han var liten så kanskje det holdt. fargerikt og barnslig liksom...men kjøpe godt silkondeksel i stilig knæsj farge og få et bedre nettbrett er et bedre alternativ da ja:D

Vil ikke ha drit:P
Og nå kan man og jeg tror jeg har funnet noen gode tilbud.
Tregt er kjipt.

Tenkte bare siden han var liten så kanskje det holdt. fargerikt og barnslig liksom...men kjøpe godt silkondeksel i stilig knæsj farge og få et bedre nettbrett er et bedre alternativ da ja:D
Ja, tror det er lurt! Vår var sånn 10 sekunders reaksjonstid eller noe. :p mye frustrasjon for store og små. :p

Har ikke hørt noe positivt om kurio.
Anbefaler Samsung! :) Skjermen er helt knust, men jaggu funker det ikke som det skal likevel.

Er forøvrig et med 9,6 skjerm jeg har sett på. og 8gb.

Også blir det sort, for det var billigere enn hvit...pussige greier:P

Vi kjøpte en tidligere utgaver av kurio når ungene var små. Minimalt brukt, totalt bomkjøp. Så begrenset tilgang på apper at de ikke fikk de spillene de var vant til.

De brukte heller vår ipad. Nå veksler de mellom ipad og en zenpad, begge tilhører familien men brukes mest av ungene og mannen ser tv på en av dem på kjøkkenet

Ville gått for Samsung galaxy tab, barna har hvert sitt å brukes flittig:) Kjøpte først kurio nettbrett til barna for noen år siden og var skikkelig dårlig!

Hadde gått for samsung. Har ikke hatt kurio selv, men de jeg kjenner som har hatt det har ikke vært fornøyd og har endt opp med et annet nettbrett til syvende og sist

Back
Topp