Samsung galaxy S2 eller S3..

S3 er definitivt bedre, men jeg kjøpte s2 rett etter att s3 kom ut rett og slett fordi det er grenser for hvor mye penger jeg er villig til å legge i en tlf.

Ja, den ser jeg..

Jeg titter litt nå, så regner med at prisene har forandret seg litt siden den kom ut. 

Er ikke så stor forskjell synes jeg. (Kommer jo helt an på hvor man bestiller)

Rekekreke skrev:
S3 er definitivt bedre, men jeg kjøpte s2 rett etter att s3 kom ut rett og slett fordi det er grenser for hvor mye penger jeg er villig til å legge i en tlf.

samme her!! Veninna mi har s3, og hun sier at det er ikke store forskjellene på de..bare litt på kamera osv. men syntes kamera er mer enn bra nok på s2 :-)
Men så har jeg aldri vært den som MÅ ha det nyeste og kuleste heller da Jeg har en tlf til den omtrentr ikke funker mer før jeg bytter..

ps; jeg bestillte min s2 på cdon.com, der var det billigst:)

Jeg har hatt min telefon i 4 år nå, så jeg kan heller ikke beskyldes for å måtte ha det nyeste..

Men, når jeg først skal ha ny så trenger jeg ikke kjøpe det dårligste jeg kommer over heller. Kan jo hende jeg skal ha den i 4 år også.. 

Kjøpte nylig s2 jeg. Som rekekreke sier. Måte på hvor mye penger jeg vil legge i en tlf.
Fikk den riktignok i går da, men er absolutt fornøyd med kjøpet til nå da :) Lett og forstå seg på også, og kamera er for min del hvertfall bra nok :)

Fikk riktignok litt hjelp da her inne med hvordan sortere fremsiden :P Men så har jeg hatt en sånn klosseNOKIA i mange år til nå uten kamera

Et kallenavn skrev:

Jeg har hatt min telefon i 4 år nå, så jeg kan heller ikke beskyldes for å måtte ha det nyeste..

Men, når jeg først skal ha ny så trenger jeg ikke kjøpe det dårligste jeg kommer over heller. Kan jo hende jeg skal ha den i 4 år også.. 

det er sant:-) Men hverken s2 eller s3 er dårlig iallefall!
Jeg har ikke PEILING på telefoner og hva som finnes der ute på markedet i dag(der er jeg ca 60 år) men jeg har lest flere steder og hørt med folk rundt omkring, og s2 fikk best i test! derfor valgte jeg den:-)

>Spyro< skrev:
Kjøpte nylig s2 jeg. Som rekekreke sier. Måte på hvor mye penger jeg vil legge i en tlf.
Fikk den riktignok i går da, men er absolutt fornøyd med kjøpet til nå da :) Lett og forstå seg på også, og kamera er for min del hvertfall bra nok :)

Fikk riktignok litt hjelp da her inne med hvordan sortere fremsiden :P Men så har jeg hatt en sånn klosseNOKIA i mange år til nå uten kamera

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den, og hvor mye du måtte betale? 

>Spyro< skrev:

hehe, godt det ikke bare er meg kamera hadde jeg da, men jeg hadde knapper,hehe... solide da iallefall! Jeg tror fortsatt de "gode gamle" er mer solide enn disse nye med touch skjerm

Et kallenavn skrev:

>Spyro< skrev:

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den, og hvor mye du måtte betale? 

skrev i innlegget mitt, men tror du rakk å quote først...jeg kjøpte min på cdon.com! definitivt billigst på nettet! (det var uten binding da)

S3. Jeg har så lyst på den at jeg holder på å svime av. Drømmer om den om natta og tenker på den idet jeg våkner :P

Har S2 og mener forresten bestemt det er akkurat samme kamera..? Uansett. S2 er en kjempetelefon, S3 er perfekt.

Har hatt s2, har s3 nå. Kan ikke akkurat si at er noen stor forskjell som jeg merker til mitt bruk. Av og til savner jeg gamletlf, men den føles litt "gammeldags" ut nå når jeg er blitt vant med den nye. Litt bedre batteritid, og bedre skjerm å stryke på og bedre å holde i hånden er det jeg kan komme på nå som er forskjell.

Fikk S3 i bursdagsgave og synes det er stor forskjell på den og S2. Betalte 2300 for den med Telenor prat 199 i mnd. Hadde ikke kjøpt meg så dyr tlf selv, alltid kjøpt 1-kroners, men det er noe heeeelt annet iallfall. Elsker S3-en min :D

Back
Topp