Samsung Galaxy S III eller Apple iPhone 4S?

Sweetdarling

Forelsket i forumet
Ja det var det spørsmålet, trenger ny mobil, men klarer ikke å velge hvilken av de jeg vil ha. 

Jeg har ikke eid hverken Galaxy eller iPhone, men etter å ha hørt litt rundt, og lest litt rundt, så er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha Galaxy:)

Min mening er at dette er en smaksak. Samsung scorer best på tester, men iPhone gruser den på brukervennlighet (og design, synes jeg). Har du ikke mulighet til å titte litt på noen andres? :)

nei kjenner ingen som har noen av de...men har lest litt rundt tror jeg stopper på galaxy:))

Ville ikke hatt en Icrap om jeg fikk den rullet i marsipan og sukker, og kasta etter meg. 

Labambie skrev:
Ville ikke hatt en Icrap om jeg fikk den rullet i marsipan og sukker, og kasta etter meg. 

sign! ville valgt galaxy uten tvil.

rodstilk skrev:
Min mening er at dette er en smaksak. Samsung scorer best på tester, men iPhone gruser den på brukervennlighet (og design, synes jeg). Har du ikke mulighet til å titte litt på noen andres? :)

Eneste grunnen til at den vinner på brukervennlighet er at den er så begrenset. På Samsung Galaxy kan du endre design, oppsett og innhold som du vil, det er SVÆRT begrenset på apple sine produkter.

Bouncing buttplug skrev:

rodstilk skrev:

Eneste grunnen til at den vinner på brukervennlighet er at den er så begrenset. På Samsung Galaxy kan du endre design, oppsett og innhold som du vil, det er SVÆRT begrenset på apple sine produkter.

Det stemmer. Og det er det jeg mener at er en smaksak. Om man vil ha den enkel, eller om man vil ha mulighet til å endre og fikse litt selv. For mamma på 40+ f.eks., så er en iPhone best egnet. For "nerden" på 16 er samsungen topp knotch! De midt i mellom må nesten finne ut hva de bruker telefonen til, og hvilke finesser de vil ha - og velge deretter.

Jeg foretrekker til og med en crappy HTC desire over iPhone, det sier kanskje litt. Samboeren min har iPhone, og han var helt Applefrelst til vi hadde lan og alle satt og spilte rift, men han kunne ikke være med, for han hadde Mac med Mac OS. Valg av mobil kommer veldig mye an på hva du skal bruke den til og hvilke Apps du har lyst på. Så langt har iPhone kun én app jeg misunner, men det går fint, for vi har iPad ;p Gogogo galaxy!

Løsa skrev:
Jeg har ikke eid hverken Galaxy eller iPhone, men etter å ha hørt litt rundt, og lest litt rundt, så er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha Galaxy:)

samme her...bare jeg skal ha S2 da

Jafseslafsaslappfis skrev:

Løsa skrev:

Hvorfor ikke 3?

Sånn da har jeg bestilt meg Galaxy 3:)))

Løsa skrev:

Jafseslafsaslappfis skrev:

Løsa skrev:

Hvorfor ikke 3?

fordi den er dyrere og sikkert mer avansert..trenger ikke det jeg, har vel nok med å få touch-skjerm

iPhone 4:) Kan ikke uttale meg om Samsung annet enn jeg ikke liker menyen på samsung, synes den er så innviklet..
Men jeg er storfornøyd med min iPhone:):)

Back
Topp