Sweetdarling
Forelsket i forumet
Ja det var det spørsmålet, trenger ny mobil, men klarer ikke å velge hvilken av de jeg vil ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville ikke hatt en Icrap om jeg fikk den rullet i marsipan og sukker, og kasta etter meg.Labambie skrev:
Min mening er at dette er en smaksak. Samsung scorer best på tester, men iPhone gruser den på brukervennlighet (og design, synes jeg). Har du ikke mulighet til å titte litt på noen andres? :)rodstilk skrev:
Bouncing buttplug skrev:
Min mening er at dette er en smaksak. Samsung scorer best på tester, men iPhone gruser den på brukervennlighet (og design, synes jeg). Har du ikke mulighet til å titte litt på noen andres? :)rodstilk skrev:
Eneste grunnen til at den vinner på brukervennlighet er at den er så begrenset. På Samsung Galaxy kan du endre design, oppsett og innhold som du vil, det er SVÆRT begrenset på apple sine produkter.
Jeg har ikke eid hverken Galaxy eller iPhone, men etter å ha hørt litt rundt, og lest litt rundt, så er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha Galaxy:)Løsa skrev:
Løsa skrev:
Jafseslafsaslappfis skrev:
Jeg har ikke eid hverken Galaxy eller iPhone, men etter å ha hørt litt rundt, og lest litt rundt, så er jeg ikke i tvil om at jeg skal ha Galaxy:)Løsa skrev:
samme her...bare jeg skal ha S2 da
Hvorfor ikke 3?