Samsung 6s eller iphone 6?

Jeg går alltid tilbake til iPhone, personlig syns jeg iPhone er supert og er fornøyd med kamera :):)

Har iphone 6, og veldig fornøyd med bildekvaliteten. Har tidligere har for øvrig hatt Samsung, og vært fornøyd. Sjekket tester? :)

Har iphone 6, og veldig fornøyd med bildekvaliteten. Har tidligere har for øvrig hatt Samsung, og vært fornøyd. Sjekket tester? :)

Har sjekket tester. Samsung kommer bedre ut på kamera , men personlig er jeg av typen som alltid har gått tilbake til iphone de gangene jeg har prøvd android-tlf. Altså er nok et Apple-menneske. Likevel synes jeg det er irriterende med dårlige bilder, så vurderer Samsung pga testene jeg har lest. Meeeen veldig usikker. Er jo dyre duppedingser. Har iphone 5 nå. Ikke veldig begeistret for kamera ..

Samsung g kommer med s7 ganske snart:) hadde ventet til den kom :p aldri hatt bedre telefon enn Samsung:)

Vet du hvor lang tid det er snakk om? Har en knust iphone som i tillegg henger seg og slår seg av :p kan vente litt men ikke for lenge

Ville gått for samsung. De to gangene jeg har prøvd iPhone, har jeg bytta innen kort tid. :p

Jeg sto foran akkurat samme valg(og situasjon med knust iPhone 5 og er iPhone menneske) men har nå samsung s6 og er veldig veldig fornøyd! Noe trøblete å bli vant til annet operativsystem men ellers bra :) eneste minus er at jeg savnet imessage! Da kunne jeg sende ubegrenset med mms bilder og video til mamma og søster. Med samsung blir det en begrensning for meg, men har jo fri sms og mms så ikke voldsomt problem. Kan bare ikke send alt for store filer, noe det fort kan bli med så bra kamera

Samsung.
Kamera er bedre rett og slett.
Og der iphone knuser så har samsungen min gått i gulv og bakke så mange ganger men aldri merket noe galt.

Jeg sto foran akkurat samme valg(og situasjon med knust iPhone 5 og er iPhone menneske) men har nå samsung s6 og er veldig veldig fornøyd! Noe trøblete å bli vant til annet operativsystem men ellers bra :) eneste minus er at jeg savnet imessage! Da kunne jeg sende ubegrenset med mms bilder og video til mamma og søster. Med samsung blir det en begrensning for meg, men har jo fri sms og mms så ikke voldsomt problem. Kan bare ikke send alt for store filer, noe det fort kan bli med så bra kamera

Tror jeg heller mot Samsung :p håper jeg ikke vil angre. Dyrt å angre ;)

Back
Topp