Samsoving ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Skal dere samsove med babyen ?
Eller skal han/hun sove i egen seng på deres rom ?

Dere med barn fra før, hvordan gjorde dere det da ?

Her har vi samsovet med nr 1, nr 2 sov i egen seng fra dag 1. Kommer til å legge nr 3 i egen seng også. Nr 1 var veldig vanskelig å få ut av sengen igjen for å si set slik!

Her samsov eg med eldste til han var rundt året... da la han seg ikke noe fint i senga lengre, så da var det over i egen seng!!! kossen eg gjør det nå, får me se på... ta det litt så det komme!!

Skal ha den bedside crib inne hos oss først, så flytter hun på eget rom fra ca 5-6 mnd :-)

Har kjøpt troll sideseng, det blir letere å amme om natten. Hadde ingen problemer med de eldeste ungene da amme periode var ferdig da sovet de på sitt egen rom. :-) mann MÅ vare bestemt :-)

Med førstemann så lå han i egen seng på vårt rom. Når jeg ammet han, så hendte det at jeg sovnet, og da lå han no der til neste morgen. Han flytta tidlig over på eget rom, så samsoving var over rundt 6 mnd :)

Tok av ene siden på sprinkelsenga og satte den helt inntil senga vår... Gjør vel det samme denne gangen... L

Storebror har sovet i egen seng på romme vårt fra dag en, fikk eget rom når han var 15mnd.
Kommer til å kjøre samme stil denne gangen ;)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Her blir det nok samsoving også denne gangen, synes det er praktisk og trygt, førstemann sov i en ammemadras og andremann i en sleepyhead madrass som nok tas i bruk igjen nå. Prøver nok å legge henne i egen seng fram til vi legger oss eller første nattamming og så blir det vel sånn frem til hun skal over på rom med guttene når hun er rundt året.

Back
Topp