Samsoving

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Hva tenker dere om det?
Her ser jeg for meg vi kommer til å samsove i starten, det har jeg gjort med de to andre. Har alltid vært påpasselig at de legges i egen seng amming =)
Etterhvert som de har blitt eldre så har det liksom gått seg til at de ikke trenger like mye nærhet når de sover så har ikke slitt med å avvenne de det heller =)

Her kommer vi nok til å samsove litt i begynnelsen, har gjort det med de andre to også :)

Jeg sover ikke like godt med barn i sengen, så er sover alle i hver sin seng.

Samme her, jeg sover så dårlig med barn i senga, så hvis babyen synes det er greit skal den få ligge i egen seng. Jeg har litt lyst på en sånn bedside seng, der man kan ta bort den ene siden på sengen og regulere høyden slik at det blir likt som foreldresengen.

Side skrev:
Jeg sover ikke like godt med barn i sengen, så er sover alle i hver sin seng.

Samme her

her blir det nok mye samsoving, grunnet latskap under nattamming tenker jeg. Har kjøpt ammemadrass denne gangen, og tenker det er bedre når ungen ligger med kanter rundt, slik at han ikke ruller inntil meg osv. 

Turte aldri å ha guttungen i senga...redd for at jeg skulle rulle på han...Måtte uansett opp for å pumpe og lage flaske.
Men nå sover han i vår seng hver eneste natt så det er ikke plass til fler...

Men nei, kommer ikke til å samsove med lillebror.

Her blir det nok samsoving det første året og etter det skal babyen hvertfall sovne i egen seng men vi har alltid plass til våre små om natten for jeg syns det er utrulig koselig å samsove =)

Vi skal kjøpe en bedside crib som skal stå ved min side av sengen.

Back
Topp