Samsoving og urolig baby

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lillegutt er 4 mnd og har lært seg å rulle.. Vi samsover etter 1. amming om natten, da ligger jeg og baby alene i dobbeltsenga. (Mannen jobber borte i hverdagene)

I det siste har gutten min begynt å rulle i halvsøvne. Altså når han enten har mistet smokken eller han leter etter mat. Jeg begynner å bli litt engstelig for dette.

Har flere samsover vært borte i det samme?
Er det slutt på sengekosen for vår del?
:(

Rull sammen et stort håndkle e.l. og legg under lakenet langs kanten på sengen, hvis du er redd for at han ruller utfor.

Vi har babynest i senga :) har ikke kommet så langt at han har begynt å rulle men veldig kjekt, så får han litt plass for seg selv :)

Opplevde det samme her, og jeg fikk mannen til å montere fra hverandre hele sengen:P

Ligger kun på madrassene på gulvet uten ramme og gavl:P

Opplevde det samme her, og jeg fikk mannen til å montere fra hverandre hele sengen:P

Ligger kun på madrassene på gulvet uten ramme og gavl:P
Herlig:) sånn er det å være mamma:)

Enten dytter du senga deres inntil ene veggen og ligger selv ytterst, eller så setter du babyens seng i klem mellom deres seng og veggen. Og så ligger baby mot sin seng.

Jeg har babysenga vedsiden av senga, så den stopper når hun evt begynner å rulle.

Vi har så lite soverom at senga er blokket med tre vegger. Så om hun skal dette ut, må hun jobbe seg neddover, og det klarer hun ikke enda. Men tror jeg skal gå for det tipset om babynestet. Lagde et, me har aldri brukt det, holdt faktisk på å kaste det i dag.

Back
Topp