samsoving med spedbarn

Vi sov slik som dette før han flyttet inn på eget rom...

Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg hadde måttet stå opp å amme hver gang, for han hang i puppen store deler av natta.. Var veldig kjekt å kunne bare dra han inntil da han skulle ha, og legge han tilbake da han var ferdig.. Vi sovnet også ofte sammen.. Jeg synes også det var greit å ha han på min side og ikke i mellom oss, for jeg var superredd for at han skulle bli skvisa.. 
Jeg lå ganske nær han, og med armen bortpå.. Synes det var veldig fint å sove slik og skal gjøre det igjen med neste :) 
Jeg tenker at samsoving er FY hvis en av foreldrene røyker eller drikker..

Synes det er greit jeg. Nå er det ikke registrert noen tilfeller her i landet hvor noen har ligget ihjel barnet sitt heller, så vidt jeg vet og har lest og blitt fortalt.

Har samsovet masse med mine små :) Føler jeg har fått veldig fredelig barn av det. De sover lenge og vi har kosa oss. Veldig deilig å bare koble på puppen og sove 4 timer til eller mer uten å måtte opp å styre.

Aldri styra noe med mine barn pgr av vi har hatt samsoving. Nå har de sovet i vogga ved senga vår som babyer, men har også sovet en del med oss fra tidlig morgen.

Deilig å se på hvor nydelig de er der de sover så søtt  :)
Jeg har lagt et helseteppe imellom da, så ikke ungen har rulla inntil meg liksom.

Back
Topp