Hei, har ei jente på litt over 4uker.
Har ei bedsidecrib til henne, men sliter med og legge henne ifra meg der etter å ha ammet hun på natten. Hun sover som en stein, helt til jeg legger henne ifra meg.. Skal helst bare ligge på fanget, så når jeg prøver og legge henne ned så skriker hun eller blir urolig, som oftest... prøver og legge meg bort til hun i bedsidecrib, bruker tutt og holder hender for og roe, men har hun våknet til så er det bare pupp hun vil ligge inntill og kose..
Jeg føler meg ikke trygg med og sove med henne i sengen, så har ett stort ønske om og få hun over i bedsidecrib..
Er det noen som har noen tips og triks?
Hvordan sover dere, og hvordan evnt får dere til og føle dere trygge med og ha baby i seng?
Jeg kvier meg til nettene pga dette...
Har ei bedsidecrib til henne, men sliter med og legge henne ifra meg der etter å ha ammet hun på natten. Hun sover som en stein, helt til jeg legger henne ifra meg.. Skal helst bare ligge på fanget, så når jeg prøver og legge henne ned så skriker hun eller blir urolig, som oftest... prøver og legge meg bort til hun i bedsidecrib, bruker tutt og holder hender for og roe, men har hun våknet til så er det bare pupp hun vil ligge inntill og kose..
Jeg føler meg ikke trygg med og sove med henne i sengen, så har ett stort ønske om og få hun over i bedsidecrib..
Er det noen som har noen tips og triks?
Hvordan sover dere, og hvordan evnt får dere til og føle dere trygge med og ha baby i seng?
Jeg kvier meg til nettene pga dette...

Jeg ligger med henne på eget rom fordi senga vi har er for myk for samsoving og mens vi venter på ny samsover vi alene. Jeg ammer henne også flytter JEG meg vekk fra henne og til andre siden av senga. Om jeg forsøker å flytte på henne blir det baluba og ingen søvn på oss. Samsovingen går veldig bra, og føler meg mer og mer trygg på det. Stresser ikke med å få henne over i egen seng og fokuset er nå nok søvn for oss alle etter å ha prøvd å flytte henne i nesten 2 uker. Hun er 5 uker nå.