Samsoving / bedside

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Jeg er på utkikk etter en bedside-crib. Jeg hadde ikke dette med de to andre, så har null erfaring med slikt. Hvordan fungerer den/sitter den fast? Har en Odel Bre seng om det har noe og si.
Ser at det er mange forskjellige typer der ute, noen som har en å anbefale? :)

Last edited:
Hei! Jeg tror det finnes både sånne som kan festes til senga og de som står fritt. Jeg hadde en frittstående med første barnet og den sto godt inntil veggen på den ene siden og inntil senga på den andre siden. Så kan man velge å ha den nærmeste «veggen» oppe eller nede.

Jeg syns det var veldig greit å kunne legge baby der for å kunne snu seg fritt, men at man ikke må stå opp for å være nær, kose, hente til amming/mat osv.

Jeg har en Moweo bedside crib fra første som fungerte ypperlig som oppbevaringsplass for ekstra puter til ammingen, brukte ammeinnlegg, lipsyl og mobiltelefon :hilarious: Den festes til sengen med to regulerbare band, som legges under madrassen og kommet ut på motsatt side, med en flat ende som holder den på plass mellom madrassene........ Om det gir mening i det hele tatt :bag::hilarious:
Håper vi får til å bruke den denne gangen, har ikke plass til to stk i midten og er ikke klar for å kaste 2åringen på dør om morgenen :shy:

Vi brukte bare sprinkelsenga. Hevet den til høyeste trinn og tok ned ene siden. Da ble det en liten kant sånn at babyen ikke ruller ut, også satt vi den inntil senga vår.

Vi brukte bedside fra babydan. Den festes med to stropper rundt vår madrass. Vi brukte den mye frem til han begynte å snu seg selv. Vi skal definitivt ha det denne gangen også!

Vurderer også bedside crib denne gangen da vi oftest får besøk av to små apekatter i løpet av natta :Heartred vår seng har skuffer under så må ha en med bein som ikke stikker under senga. Håper det er å oppdrive :rolleyes:

Jeg brukte sprinkelsengen fra ikea klemt mellom vår seng og veggen. Måtte borre nye hull for å få riktig høyde, men elsket at den var stor da den stod sånn er år (:

Jeg var veldig fornøyd med denne sist. Den har bein som kan «klappes innover», for vi har også seng som er lukket nederst.

Vedlegg

• 3C04D42C-8707-4991-BDC5-206E5AE5F2D1.png
    3C04D42C-8707-4991-BDC5-206E5AE5F2D1.png
    1 MB · Visninger: 34
Anbefaler babybay sin bedside crib. Den festes enkelt i kontinentalmadrassen, har ikke ben som må under voksen-senga og er laget av tre. Jeg foretrakk det fremfor den andre typen i mer sånn «reiseseng-materiale» :)
Bruker den ennå - mini er 8,5 mnd.. greier ikke flytte han :bag::hilarious::hilarious:

Jeg hadde til andremann. Festene som var med passet ikke til senga vår, men vi fikset det med lastestropper. Ironisk nok var ikke andremann slik som første, og han ville egentlig bare sove for seg selv. Så senga ble fort byttet ut.

Back
Topp