Samsoving 2 barn

Brunette87

Forelsket i forumet
Dere med en toddler og baby, og som samsover. Hvordan gjør dere det med 2 barn i seng? Babynest? Stor seng?

Nå er våre blitt større, men stor seng. 180 cm. Samsov ikke med yngste før hun var noen måneder gammel, så hun sov i egen seng rate tiden rett ved siden av stor seng.

Dere med en toddler og baby, og som samsover. Hvordan gjør dere det med 2 barn i seng? Babynest? Stor seng?

kasta ut pappan og sov med en i next-to-me seng og en på andre siden av meg. Etterhvert så likte eldste best å sove i egen seng, så gikk seg fort til

Her sov jeg med d rop hver sin side i starten og far måtte sove annen plass når hun ble eldre så sov jeg ytterst og på rekke og rad…

Nå samsover vi ikke lenger, la minste på eget rom rundt 6mnd, men frem til da så lå hun mellom pappaen og meg, eldste ytterst ved pappaen igjen (de nettene hun kom inn). Så ikke fast samsoving, men innimellom.
Nå er minste 9 mnd, og det hender at vi har begge i senga deler av natta, da ligger de i midten. Minste som regel på armen min og eldste på armen/inni armkroken til pappaen. Eldste er 3 år nå

Stor seng (180 cm). Baby lå mellom meg og veggen, eldste mellom meg og pappaen. Når yngste begynte å bli mer urolig på natt, flyttet pappaen og eldste inn på gjesterommet hvor de delte 150-senga.

Back
Topp