Samsover dere eller sover babyen i egen seng på natten?

Han har egen seng festa til vår, son bedside crib inspirert, men han ligger inntill meg og har fri bar hele natten ;)
 
Frøkna på 1 mnd har akkurat begynt å sove i egen seng på eget rom [emoji173] kjempeflink, sover bittelitt lenger mellom slagene nå, enn da hun lå i nest i vår seng. Oppe 2 ganger om natten. [emoji173]
 
Han lille sover i egen vugge på siden av sengen, vi prøvde første dagen vi kom hjem fra sykehuset med at han sov i sengen vår, men vi klarte ikke å sove.
Jeg er heldig å har en liten som sover fra rundt kl1på natten til 6-7 noen ganger til kl 8 om morgenen.Så når han våkner skifter vi bleie å legger oss i vår seng å ammer og der får han sove med meg til vi står opp, er litt kosetid for oss, siden han er litt våken og da.
Merker at søvnen på meg og min mann er mye bedre når han sover for seg selv og han sover lengre
 
Hadde aldri trodd vi skulle samsove, men jeg ligger med en liten gutt på høyre side og en stor på venstre <3 Vuggen blir brukt som grind på kanten. Han ligger svøpt på egen madrass med egen dyne.
 
Eneste plassen hun sover er oppå meg og med puppen i munnen. 4 uker siden fødsel i dag, håper det snur snart :)
 
Han sover i bedside crib. Men jeg dupper stort sett av under amming så da blir det jo litt samsoving. [emoji13]
 
Han ligger i vugga ved sengen vår. Ammer på stuen da jeg sitter mest behagelig der.
Han ble født 8 uker for tidlig så kombinasjonen liten gutt og stor pupp funker ikke. Sykepleier frarådet både det og å ha han i sengen.
Når pappan dro på jobb i morgest lå han sammen med meg :)
 
Jeg prøver å la hun sove mest i bedside criben. Det har hun gjort mer eller mindre siden hun ble født :) men hender hun sover hele natta oppå meg. Men vi er så varme begge to at jeg er redd for overoppheting. Hun er 4 uker på fredag :)
 
Her sover ho i egen vugge rett ved siden av senga. Tørr ikke samsove.. Funker fint ;) Ho sovner fort igjen etter ammingen. Ho er 4 uker ♥
 
Last edited:
Back
Topp