Sammtale på sykehuset

fru gravdal

Elsker forumet
Noen som har vært til sammtale på infertilitetsklinniken i porsgrunn?? og kan fortelle litt om hvordan det var?? er så spent på brev om å få time derfra, klarer snart ikke vente mer hehe

Heisann og velkommen inn hit[:D] Sjølv om me helst skulle ønska at det ikkje var bruk for eit slikt forum, så er dette ein fin plass å væra.

Eg høyrer til Porsgrunn og hadde forsamtalen for ca 1 år sidan. Det gjekk kjempe fint. Først måtte mannen levera sædprøve som me fekk svar på i løpet av samtalen. Så tok legen ul av meg, og så snakka me om behandlingsopplegget og om oss sjølv. Me hadde og ein samtale med ein sjukepleiar som forklarte korleis ein skal bruka sprøyter o.l. Me starta å prøva inseminasjon. Det var veldig greit å starte med det, sjølv om sjangsen for å bli gravid er mindre. Men det er jo mange det funker for og.

Etter forsamtalen så ringte eg inn neste mens, og starta behandlinga.

Dei er kjempe hyggelige i Porsgrunn[:)]

Lykke til[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Heisann og velkommen inn hit[:D] Sjølv om me helst skulle ønska at det ikkje var bruk for eit slikt forum, så er dette ein fin plass å væra.

Eg høyrer til Porsgrunn og hadde forsamtalen for ca 1 år sidan. Det gjekk kjempe fint. Først måtte mannen levera sædprøve som me fekk svar på i løpet av samtalen. Så tok legen ul av meg, og så snakka me om behandlingsopplegget og om oss sjølv. Me hadde og ein samtale med ein sjukepleiar som forklarte korleis ein skal bruka sprøyter o.l. Me starta å prøva inseminasjon. Det var veldig greit å starte med det, sjølv om sjangsen for å bli gravid er mindre. Men det er jo mange det funker for og.

samme her for 4 år siden[:)]

ORIGINAL: fru gravdal

Noen som har vært til sammtale på infertilitetsklinniken i porsgrunn?? og kan fortelle litt om hvordan det var?? er så spent på brev om å få time derfra, klarer snart ikke vente mer hehe

Hei.. Jeg er ny her inne... Har vært til samtale i porsgrunn idag, grua meg skikkelig, eller var veldig spent da.. Vi blei spurt om jobbsituasjon, om vi har søsken, friske foreldre, om søsken har barn. Om vi var mye syk i barndommen.. Blei spurt om menstruasjon og symptomer før mens, hvor ofte vi har samleie osv.
Jeg var hos en eldre kar. Den eneste undersøkelsen han tok av meg var ultralyd, også måtte sambo. levere sædprøve. Tok blodprøver før vi dro hjem.
Jeg har ingen påviste feil, men det er hvertfall sånn dagen der var for oss.

Dere var hos Dr. Kahn sant? Var det alt som skjedde idag? Hva skjer videre for dere nå da??

Skal dit imorgen jeg vet du.. [;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Takk skal du ha, tusen takk for svar. Jeg har allerede tatt blodprøve som de skulle ( har ikke fått sammtaletime enå) og gubbben har vært der tidligere å levert svømmeprøve, min gyno ville han skulle det før de begynnte å opperere på meg. Hvis det hadde vært feil hos han hadde det jo vært liten vits i å opperere meg ;) Så jeg regner med at det holder å ta med papirene på den "gamle" sædprøven så slipper han kanskje levere en ny. Blodprøven vet jeg egentlig ikke hva var, fikk tilsendt ett skjema med første brev og regenr med de på legesenteret tok det de skulle, mer vet jeg ikke. Sitter nå å venter på denne sammtaletimen da. Ringte inn for å sette meg på ringeliste i dag også.

ORIGINAL: Lille Mille

Dere var hos Dr. Kahn sant? Var det alt som skjedde idag? Hva skjer videre for dere nå da??

Lykke til i morgen lille mille husk å fortelle meg hvordan det gikk da

ORIGINAL: fru gravdal

ORIGINAL: Lille Mille

Lykke til i morgen lille mille husk å fortelle meg hvordan det gikk da

Skal si ifra jeg vet du [;)] Hvis jeg overlever [8D]

Back
Topp