Sammenvoksninger og arrvev etter KS

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg tok førte hastesnitt i juni 2009. Når jeg fikk nr 2 i desember 2017 så endte den fødselen også med hastesnitt, da fordi babyen satt fast/kom ikke ned. Under snittet så ble det litt dramatikk fordi legen jobbet veldig med å få henne ut, stresset, sa ting som "kom og hjelp meg, hun sitter fast" osv.
Så jeg har vanlig snitt utvendig, men de gav meg kors snitt innvendig for å få henne ut.
De brukte også 2 1/2 time etter hun ble født for å rydde opp i sammenvoksninger fra forje KS.
Jeg spurte om jeg måtte til sjekk senere for å se om jeg får sammenvoksninger igjen, men det trengte jeg ikke sa de.

Er det noen andre som har erfaringer med dette? Trenger man virkelig ikke å sjekke ståa?
Hvordan er det å bli gravid igjen etter en slik runde på operasjonsbenken?
 
Har dessverre ikke hatt det samme som deg.. men har hatt 2 hastesnitt og en livmor som er veldig tynn! :oops: Er gravid igjen nå men det va etter jeg tok en samtale med både lege og privat time hos gyno for å se om alt var greit ;).. anbefaler deg til å gjøre det samme :).. va veldig betryggende å få grønt lys fra de :D.
Masse lykke til:)
 
Har dessverre ikke hatt det samme som deg.. men har hatt 2 hastesnitt og en livmor som er veldig tynn! :oops: Er gravid igjen nå men det va etter jeg tok en samtale med både lege og privat time hos gyno for å se om alt var greit ;).. anbefaler deg til å gjøre det samme :).. va veldig betryggende å få grønt lys fra de :D.
Masse lykke til:)
Hvordan vet du at livmora er tynn? Fikk du vite det under KS eller på gyn senere?
Det er bare 10mnd siden forje KS, fikk du vite hvor lenge man bør vente før neste svangerskap?
Jeg får kanskje bestille en privat gyn time ;)
 
Hvordan vet du at livmora er tynn? Fikk du vite det under KS eller på gyn senere?
Det er bare 10mnd siden forje KS, fikk du vite hvor lenge man bør vente før neste svangerskap?
Jeg får kanskje bestille en privat gyn time ;)

Den revna under sist ks! Fikk beskjed om at hadde eg hatt 3 rier til så ville det blir veldig dramatisk, så derfor e det veldig viktig at eg ikkje har rier eller så mye kynnere.. nai fikk veldig lite info på sykehuset! Einaste de sa va at eg konne bli gravid igjen men ingen rier!
Ja sikkert lurt det ;)
 
Back
Topp