Sammenvoksning øverst i livmoren..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hadde visst rester av det fikk jeg vite, på UL denne uka.. Har fått høre før at jeg har svakt hjerteformet livmor, og at dette kan føre til at baby legger seg i sete.
Tok KS med førstemann pga. seteleie, og hadde en dødfødsel i uke 28 i sete i fjor.

Flere som har dette? Og som babyen har lagt seg i "riktig" leie? Kommer garantert til å prøve å føde "normalt" denne gangen uansett, vil unngå ks igjen så vidt det er mulig.
Nå har jeg jo født en gang før, så det skulle vel gå bra om han ikke blir for stor. Ligger rett under gjennomsnittet foreløpig, så ser jo lyst ut :P

Har ikke sånn livmor.,men tror lille ligger med rompa ned rett som dét er..men så blir jeg usikker og tror den ligger med hodet ned.. Tror den driver og snur seg nok så ofte ,og enda går jo det greit ;)

Jeg har svakt hjerteformet livmor, og min har ligget i seteleie/tverrleie hele tiden... Har desverre ikke født før så kan ikke svare deg sånn sett, men min mormor fødte to med ks og en naturlig med hjerteformet livmor. Alle forble i sete.

Jeg har svakt hjerteformet livmor. Jeg hadde forrigemann kun på høyre side. Han la seg med hodet ned og jeg fødte normalt.

Det er det samme denne gangen, men det er fortsatt så tidlig at han ligger på kryss og tvers fortsatt.

Back
Topp