sammentrekninger...

summer82

Forumet er livet
he idag hatt veldi mye sammentrekninger, men no siste timen har de kommer tettere og tettere, men dei holde ikke mer enn ca 20-30 sek hver gang men siste kvarteret har det vært iallfall to stk på fem min, noe e syns kanskje e litt mye? måtte ringe sambo nedi veiene her for e turte ikke kjøre videre. så no la e me på sofaen å prøva bare slappe av å håpe d gir se... liker ikke dette helt..

noen råd?

må legge til at småen e VELDI aktiv no da...

e e utroli usikker siden d e andre sammentrekninger enn dei e he hatt tidligere no... men virka som d hjalp legge se ned å bare slappe av litt så får e se om d gir se mer å mer... vil ikke på gyn eller føden IGJEN!!!![&:]

ORIGINAL: Lolodi

Ring føden hvis du er usikker

Ja ring og hør hva de syns du bør gjøre. Høres jo ikke så bra at at de er så tette da.

ORIGINAL: Spent24

hvis de roer seg ned ved å hvile er det bare kynnere..

Enig med dere andre,ring vis de ikke gir seg..Jeg hadde sammentrekninger idag..Uten at jeg viste det [8|]I følge jm [;)]

Ring heller en gang for mye vennen. Så får du heller bare føle deg dum hvis det ikke er noe lell.

e tror d bare e skikkeli vonde kynnere, men e kan ikke bevege me bare ligge helt stille. smertene e uutholdelige å e kaldsvetta pga smertene å til tide e e ikke sikker på om d e kynnere eller småen som pressa... veit bare d her e jævli.. kjenne d stråle i korsryggen når d står på.. d her e pyyyton[:'(] å sambo bare satte se i stolen sovna...

ORIGINAL: summer82

e tror d bare e skikkeli vonde kynnere, men e kan ikke bevege me bare ligge helt stille. smertene e uutholdelige å e kaldsvetta pga smertene å til tide e e ikke sikker på om d e kynnere eller småen som pressa... veit bare d her e jævli.. kjenne d stråle i korsryggen når d står på.. d her e pyyyton[:'(] å sambo bare satte se i stolen sovna...

Du er bare nødt for å ringe om ikke du vil risikere å føde på sofaen.

Det er mye bedre å ringe en gang for mye!!
Jeg hadde sånne kynnere søndags kvelden,trodde virkelig jeg hadde rier..det hele holdt på 2-3 timer...Jeg kaldsvetta også sånn du beskriver..hadde det ikke gitt seg da det gjorde hos meg hadde jeg garantert ringt føden!!

ORIGINAL: FrøkenSia

Jeg hadde sånne kynnere søndags kvelden,trodde virkelig jeg hadde rier..det hele holdt på 2-3 timer...Jeg kaldsvetta også sånn du beskriver..hadde det ikke gitt seg da det gjorde hos meg hadde jeg garantert ringt føden!!

no he d vært sånn sia halv sju.. men kjennes liksom ikke ut som rier heller... bli så usikker ka e skal gjør[:(]

no he d vært sånn sia halv sju.. men kjennes liksom ikke ut som rier heller... bli så usikker ka e skal gjør[:(]

Ja,var det jeg var usikker på også! Men så vondt som jeg hadde da kunne jeg ikke skjønne det var "normale" kynnere..?[&:] 

Har det gitt seg?

Her står det at kynnere ikke skal gjøre vondt.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Svangerskapsplager/Hva-er-kynnere1/

Ja,var det jeg var usikker på også! Men så vondt som jeg hadde da kunne jeg ikke skjønne det var "normale" kynnere..?[&:] 

nei d e liksom ikke så sterkt som skikkelige rier men altfor sterkt for å være kynnere føle e... no tok e to pinex som e såg der va noen som ha fått beskjed prøve m føden for å se om d roer se hvis ikke får e ringe bort...

nei d e liksom ikke så sterkt som skikkelige rier men altfor sterkt for å være kynnere føle e... no tok e to pinex som e såg der va noen som ha fått beskjed prøve m føden for å se om d roer se hvis ikke får e ringe bort...

Jeg var på føden for ei god stund siden med falske rier.. etter å fått bekreftet at det ikke var ordentlig fødsel på gang ba hun meg om å ta to paracet når jeg kom hjem, de gikk over etter 1 1/2 time.. så det tok litt tid.. lykke til!

ORIGINAL: till

Jeg var på føden for ei god stund siden med falske rier.. etter å fått bekreftet at det ikke var ordentlig fødsel på gang ba hun meg om å ta to paracet når jeg kom hjem, de gikk over etter 1 1/2 time.. så det tok litt tid.. lykke til!

e gikk la me, he hatt noen sammentrekninger i natt også men ikke sånn som igår å ikke så tett så d va nok bare kraftige kynnere eller falske rier, men d starta på igjen på samme måte no når e sto opp igjen så e får vel være minst mulig aktiv,.. gru me t e skal ut kjøre bil no..[&:]

ORIGINAL: Sorgenfri

Har det gitt seg?

Her står det at kynnere ikke skal gjøre vondt.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Svangerskapsplager/Hva-er-kynnere1/

vondt

Kynnere ikke gjøre vondt? Syns de som oftest er det jeg..

Back
Topp