Sammentrekninger.....

llunah

Elsker forumet
Februarbarna 2020
:hungover:Har allerede endel sammentrekninger...
Har hatt mye maserier de siste to mnd begge graviditeter men ikke så tidlig som nå...
Noen andre?
 
Åi! Kan man merke det så tidlig? Det har jeg aldri hørt om en gang :wideyed: Håper det ikke betyr noe som helst ❤️
 
Jeg hadde det de siste 3 mnd med nr 1. Fra 6 uker med nr 2. Med nr 3 begynte det i uke 9. Men mistet i uke 10. Men det var ikke pga kynnerene. Jeg har bare mer aktivitet i mine svangerskap en enkelte andre. Magen er hard som en ball i hele svangerskapet.
Så lenge du ikke blør eller har nedpress så er det uke noe farlig har jeg fått beskjed om.
 
Jeg kjente det så tidlig som rundt uke 5 denne gangen, spesielt etter lang arbeidsdag og travel ettermiddag med ungene. Nå har jeg hatt ferie og ikke kjent så mye til det. Begynte å kjenne det fra uke 10 med første, og uke 14 ca med nr 2. Hadde veldig mye kynnere i begge de andre svangerskapene uten at det var noe "farlig", men fikk beskjed om å roe ned litt. ☺️
 
Jeg hadde det de siste 3 mnd med nr 1. Fra 6 uker med nr 2. Med nr 3 begynte det i uke 9. Men mistet i uke 10. Men det var ikke pga kynnerene. Jeg har bare mer aktivitet i mine svangerskap en enkelte andre. Magen er hard som en ball i hele svangerskapet.
Så lenge du ikke blør eller har nedpress så er det uke noe farlig har jeg fått beskjed om.

Har du raske fødsler? :)
 
Ja. Gikk 2 timer fra 2,5cm til ferdig født med nr 1. Og med nr 2 gikk d 50 min fra 5 cm til ferdig født.
 
Back
Topp