Sammentrekninger

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I dag og henholdsvis i går har jeg hatt sååå mye sammentrekninger at jeg har sitti på jobb og lent meg frem og tilbake på stolen. Jeg vet ikke om de er regelmessige, men det har vært så masse at jeg har investert i en rieteller app. De varer sånn ca et halvt minutt, og er ikke vonde, bare litt slitsomt, så tror ikke jeg trenger bekymre meg, men har ikke hatt så mye kynnere noen gang ( hadde nesten ingenting da jeg gikk gravid sist, og da fikk de ikke til å sette meg igang, så jeg fikk aldri rier og det ble ks, så vet ikke hva jeg går til heller:P )

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har de siste dagene fått mer og mer kynnere selv, men ikke sånn som gjør veldig vondt eller noe slik :) sikkert helt vanlig at livmora øver seg mer nå mot slutten enn i starten :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde mer vonde kynnere i svangerskap 2. Det er nok bare livmoren din som øver seg litt. Min andre fødsel gikk også MYE sjappere (1 tim) dette pga at jeg allerede var moden å åpen 3 cm en uke før babyn kom ut... Livmoren hadde allerede gjort en god jobb m å modne meg til fødsel :) Tror du skal se det som noe positivt jeg, men om du bekymrer deg bør du ta det opp m lege/jordmor.

Har også masse sammentrekninger om dagen. Kjente ingenting sist svangerskap, så satser på at det blir kjempemodent til det er tid for fødselen :)

Har masse kynnere,magen så hard og spent.Merker at jeg har fått svake mensen murringer i ryggen på natten også de siste to nettene.5 uker til termin..

Hadde mer vonde kynnere i svangerskap 2. Det er nok bare livmoren din som øver seg litt. Min andre fødsel gikk også MYE sjappere (1 tim) dette pga at jeg allerede var moden å åpen 3 cm en uke før babyn kom ut... Livmoren hadde allerede gjort en god jobb m å modne meg til fødsel :) Tror du skal se det som noe positivt jeg, men om du bekymrer deg bør du ta det opp m lege/jordmor.

Kan det vera slik at mykje kynnere kan bidra til "lettare" fødsel?
Det hadde vore fint, for eg har og kynnere i bøttevis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan det vera slik at mykje kynnere kan bidra til "lettare" fødsel?
Det hadde vore fint, for eg har og kynnere i bøttevis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Noen kynnere er nok mer effektive en andre. Jeg har hatt mye kynnere i mine tidligere svangerskap. Jordmor har både gangene sjekket åpning før fødsel startet og jeg "kunne hvert i fødsel" hvis jeg hadde hatt rier i følge jordmor. Tror nok at det gjorde at mine fødsler var relativt enkle og raske. Krysser fingrer å tær for at det gjelder deg og!

Har masse kynnere,magen så hard og spent.Merker at jeg har fått svake mensen murringer i ryggen på natten også de siste to nettene.5 uker til termin..

Sånn føler jeg det også. Bare at det er 8 uker til min termin...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp