Sammentrekninger

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
I natt begynte jeg igjen med sammentrekninger, rier eller modningsrier vet ikke hva noeav dette er bare at det tok skiiiiikelig tak i forhold til forrige natt jeg holdt på slik. Jeg merket regelmessighet i det med en gang å tok tida så godt jeg kunne med den rietelleren. Det var så vondt å jeg er jo førstegangs så jeg blir jo litt redd også på en måte. Etter tre timer sånn å riene var på ca 1 min og mellomtiden varierte fra fem til ti til femten min. Ringte føden i håp om å komme inn å bli sjekka jeg begynte bli veldig redd når det var skikkelig å fikk beskjed om å ta paracet å legge meg igjen. Ta en varm dusj, da begynte jeg så klart å gråte ble litt mye følelser der tror jeg hehe fordi jeg følte ingen tok meg på alvor. Ville ikke vekke samboer fordi han skulle jo på jobb å lå da her med vondtene mine. Var dette også modningsrier? Skal jeg ha det hver natt å nå det var skikkelige tak altså.

Jeg føler meg bare såå lost nå.

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Har det gitt seg nå?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Dessverre er ofte responsen fra føden "ta ein paracet å varm dusj" .... er greit å gjøre d, men hjelper ikke d må du kontakte igjen. .. Håper du har fått kommet deg inn for sjekk eller at paracet og dusj hjelper:):)

venter en prins 6juli

Nå har det gitt seg. Så da er det vel ikke meningen i dag eller heh.. Litt vanskelig med sånn respons syntes jeg. Men forstår det jo nå for det skjedde jo ikke noe mer.

❤ Venter en gutt 8 juli ❤

Huff.. slitsomt å gå rundt slik! Håper det ikke tar så altfor lang tid før du sitter der med baby i armene dine! Lykke til.

Isj, så kjedelig. Får håpe det tar seg opp igjen og blir alvor ut av det :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kjedelig men det lønner seg å vente til riene kommer tett nok før man reiser inn - spesielt som førstegangsfødende. Det er bedre å vente hjemme enn å være på sykehuset og vente. :)

Nå har det gitt seg. Så da er det vel ikke meningen i dag eller heh.. Litt vanskelig med sånn respons syntes jeg. Men forstår det jo nå for det skjedde jo ikke noe mer.

❤ Venter en gutt 8 juli ❤
Jeg tror de i de fleste tilfeller er regelmessige. Husker mine med førstemann var 6 rier med 5 min i mellom, 6 rier med 4,5 min i mellom og så økte de bare o lengde og avtanden mellom dem ble kortere og kortere.
Du kunne stilt klokka etter dem;) men hadde ingen lurerunder med førstemann....

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp