Sammentrekninger og tak i ryggen

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Tenk om jeg er så heldig at det er min tur akkurat i dag.. Har hatt kraftige tak og sammentrekninger siden før kl 8 i dag tidlig. Ca 8-11 min i mellom de hele veien og de varer i litt over 1 minutt. Håper så innmari at det blir baby i dag, det hadde jo blitt perfekt gave til meg og mannen som har 5 års bryllupsdag i dag :love7

Mannen er på jobb og har ca 45 min kjøretur hjem hvis det skulle vise seg at noe er på gang, pluss 45 min tilbake til sykehuset.. Har tenkt litt på dette før, at hvis dette blir en rask fødsel -vil jeg da rekke til sykehuset? Hehe mange rare man tenker om kring fødsel altså :P

Det virker jo absolutt som om noe er på gang :-) Jeg hadde ikke latt min være på jobb lengre hvis jeg var deg, men det er nå meg. Har lovet å si fra så fort det virker som om noe skjer. Han tar heller en falsk alarm eller to først :-) Lykke til.

Lykke til :) Såååå spennende!!

Så spennende, veldig moro hvis det blir i dag da :D Lykke til :)

Det stoppet opp på dagen og begynte igjen på kvelden. Ringte føden da det var 4 min i mellom og de ville at jeg skulle komme til en sjekk siden jeg hadde en rask fødsel sist. Da vi var der var det ikke kraftige nok rier og så stoppet det opp. Så vi dro hjem igjen. Nå skjer det fint lite, får tak i ryggen og sammentrekninger innimellom, men ikke noe regelmessig.
Hvis baby ikke kommer i dag så kan den fint vente til torsdag! Storesøster har bursdag på tirsdag og jeg vil ikke at de skal ha bursdag på samme dag eller dagen før/etter.. :P

Back
Topp