Sammentrekninger igjenn!!

Lykkerus

Lykke <3
2min mellom å varer i 1min å 15/20 sek :( har ikkje lyst inn å sjekke :( er livredd for å bli sendt til bergen igjenn!

Har tatt brykanyl tab. Så venter å ser om den har virkning!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Huff da:/ håper det gir seg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åånei! Håper de hjelper da, hvis ikke må du oppdatere oss!!

2min mellom å varer i 1min å 15/20 sek :( har ikkje lyst inn å sjekke :( er livredd for å bli sendt til bergen igjenn!

Har tatt brykanyl tab. Så venter å ser om den har virkning!

Liker ikke å høre sånt

Så bra det stoppa :)

Brykanyl funka! Puhhh.. nå sitter eg bare igjenn med skjelvinger å høg puls :/

Så bra det funka.. Hvor langt er du kommet nå?

Åh, bricanyl er grusomt altså! Håper den stoppet alt, at du får ha bebi i magen enda noen uker :)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Tusen takk, Er 30+1 i dag! 6 dager igjenn til eg kan føde på lokalsykehuset her.. håper så inderlig d holder seg rolig nå! Gjør jo ikkje en dritt om dagane, så kan ikkje slappe mer av iallefall :(

Lillegull er ivrig etter å se mamman sin! <3

Så bra at der virket, får håpe nurket holder seg inni magehuset en stund til.

Men en ting vil jeg si.. Du er skikkelig tøff dame!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Tusen takk, Er 30+1 i dag! 6 dager igjenn til eg kan føde på lokalsykehuset her.. håper så inderlig d holder seg rolig nå! Gjør jo ikkje en dritt om dagane, så kan ikkje slappe mer av iallefall :(

Skal ikke være lett! Krysser fingrene veldig for at du kan føde lille i ditt eget nærmiljø!

Lillegull er ivrig etter å se mamman sin! <3

Så bra at der virket, får håpe nurket holder seg inni magehuset en stund til.

Men en ting vil jeg si.. Du er skikkelig tøff dame!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Takk :) gode ord <3

Blødde faktisk litt i går :( i dag kommer d bare brun utflod.. tipper at eg fikk åpning i går, men uten riier er d ingen fare akkurat no iallefall.. blæh.. noen som vil gi ett normalt svangerskap t meg

Blødde faktisk litt i går :( i dag kommer d bare brun utflod.. tipper at eg fikk åpning i går, men uten riier er d ingen fare akkurat no iallefall.. blæh.. noen som vil gi ett normalt svangerskap t meg

Har de andre sv.skapene vært like vanskelige? :(

Burde du ikke ringt og bedt om en sjekk når du mistenker slikt? :/
Skjønner at du absolutt ikke vil bli innlagt i Bergen igjen, meeeen.. Om riene setter igang plutselig nå, tror du ikke det vil/kan gå kjapt da?
Vet ikke om jeg hadde turt å satse på at det sikkert går greit :/
Det er jo en grunn til at du ikke får føde på det nærmeste sykehuset nå, de mangler kompetansen der ;)

(håper du ikke tar dette som krass tilsnakk her altså, er ikke sånn det er ment ;) )

Burde du ikke ringt og bedt om en sjekk når du mistenker slikt? :/
Skjønner at du absolutt ikke vil bli innlagt i Bergen igjen, meeeen.. Om riene setter igang plutselig nå, tror du ikke det vil/kan gå kjapt da?
Vet ikke om jeg hadde turt å satse på at det sikkert går greit :/
Det er jo en grunn til at du ikke får føde på det nærmeste sykehuset nå, de mangler kompetansen der ;)

(håper du ikke tar dette som krass tilsnakk her altså, er ikke sånn det er ment ;) )

Neida går fint at du sier d :) har hatt samme historien med første å da gikk eg med 3cm åpning i 2mnd.. derfor eg tørr å vente.. å om d blir fødsel, føder eg nukk fort uansett.. fikk siste på 50min fra første riie til han var ute.. å da hadde eg 1cm bare..

Back
Topp