Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke å høre sånt2min mellom å varer i 1min å 15/20 sek har ikkje lyst inn å sjekke er livredd for å bli sendt til bergen igjenn!
Har tatt brykanyl tab. Så venter å ser om den har virkning!
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Brykanyl funka! Puhhh.. nå sitter eg bare igjenn med skjelvinger å høg puls :/
Så bra det funka.. Hvor langt er du kommet nå?Brykanyl funka! Puhhh.. nå sitter eg bare igjenn med skjelvinger å høg puls :/
Tusen takk, Er 30+1 i dag! 6 dager igjenn til eg kan føde på lokalsykehuset her.. håper så inderlig d holder seg rolig nå! Gjør jo ikkje en dritt om dagane, så kan ikkje slappe mer av iallefall
Lillegull er ivrig etter å se mamman sin! <3
Så bra at der virket, får håpe nurket holder seg inni magehuset en stund til.
Men en ting vil jeg si.. Du er skikkelig tøff dame!
<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
Blødde faktisk litt i går i dag kommer d bare brun utflod.. tipper at eg fikk åpning i går, men uten riier er d ingen fare akkurat no iallefall.. blæh.. noen som vil gi ett normalt svangerskap t meg
Burde du ikke ringt og bedt om en sjekk når du mistenker slikt? :/Blødde faktisk litt i går i dag kommer d bare brun utflod.. tipper at eg fikk åpning i går, men uten riier er d ingen fare akkurat no iallefall.. blæh.. noen som vil gi ett normalt svangerskap t meg
Burde du ikke ringt og bedt om en sjekk når du mistenker slikt? :/
Skjønner at du absolutt ikke vil bli innlagt i Bergen igjen, meeeen.. Om riene setter igang plutselig nå, tror du ikke det vil/kan gå kjapt da?
Vet ikke om jeg hadde turt å satse på at det sikkert går greit :/
Det er jo en grunn til at du ikke får føde på det nærmeste sykehuset nå, de mangler kompetansen der
(håper du ikke tar dette som krass tilsnakk her altså, er ikke sånn det er ment )
Har de andre sv.skapene vært like vanskelige?