Sammenhengende søvn

Jordbæris

Glad i forumet
Hvor lenge har du sovet sammenhengende etter lille gullet ble født?

Har blitt max 4 timer her..[8D]. har ikke hjulpet å gå over fra amming til flaske.[&:]

Drømmer om en hel natts søvn[:)][:)][:)]

Edit: Vesla har sovet opp til 8 timer, men sover vanligvis ca 6 timer i strekk. Men jeg har ikke lyst til å legge meg kl. 19[8D]. Derfor max 4 t på meg!

Han sover stort sett 12 timer i strekk. Hender jeg må dytte inn smokken en gang i løpet av natta. Så i teorien kunne jeg ha sovet 12 timer i strekk [:)]

I natt hadde jeg 8timer, noen netter merandre ganger mindre.... [:D]
Men harvært godt når hun harvært på overnatting hos mormora, da har jeg hatt meg 12t i strekk [:)]
Fikk tilbake mye energi da gitt [;)]

ORIGINAL: Minismurf

Han sover stort sett 12 timer i strekk. Hender jeg må dytte inn smokken en gang i løpet av natta. Så i teorien kunne jeg ha sovet 12 timer i strekk [:)]

her er det ikke mer en max 3 timer sammenhengende.. drømmer også om en hel natt søvn [:-]

ORIGINAL: *BompiRæva*

her er det ikke mer en max 3 timer sammenhengende.. drømmer også om en hel natt søvn [:-]

Når snuppa var nyfødt sov hun godt når hun først sovnet. Sovnet kanskje i 2-3 tida på natta, men sov da til 8-9. Når vi begynte å legge henne tideligere sov hun av og til rundt 12 timer- og det var godt for oss å få ei skikkelig natt med god og sammenhengende søvn. Så begynte hun å våkne hver time når hun var rundt 4 mnd- så da ble det veldig dårlig søvn for meg. Men nå sover hun godt igjen.*bank i bordet* Og jeg nyyyyyter å få sammenhengende søvn. Må av og til gi smokken eller hente en flaske med mme da.. Men det gjør jeg i halvsvima som regel :p 

Snuppa sover gjerne opptil 12 timer sammenhengende, så det kunne jeg også ha gjort. Men har fått den uvanen med å sitte oppe lenge om kvelden/natta, så det blir ikke så mange timer søvn på meg, ca. 6 timer[:)]

Han sover stort sett 12 timer i strekk. Hender jeg må dytte inn smokken en gang i løpet av natta. Så i teorien kunne jeg ha sovet 12 timer i strekk
[:D][:D]

ORIGINAL: mammanicken

Snuppa sover gjerne opptil 12 timer sammenhengende, så det kunne jeg også ha gjort. Men har fått den uvanen med å sitte oppe lenge om kvelden/natta, så det blir ikke så mange timer søvn på meg, ca. 6 timer[:)]

Sånn er det her også; tror jeg mangler det genet som gjør at jeg kommer meg tidlig i seng...

Før sov ho fra rundt 20-07.. så¨rundt 11 timer +-.. Men JEG sover ikke så lenge da[8D]

Men etter at ho ble syk la ho til seg den vanen å vokne for mat[;)] Så no sover jeg et par timer før mat[;)]

Men som regel sover jeg 7-8 timer.. - mating da...

sånn ca 2 timer trur jeg.
Han spiser ca annenhver time, og gjør ikke han det så kan dere vedde på at storebroren våkner for et eller annet.. Det hadde vært meget godt med noen flere timer på øyet ja men sove får vi nok gjøre om sånn ca 5års tid

Tja rundt 5 timer max, men det er ikke hver dag og i grunn en stund siden sist ja hehe

Back
Topp