Samme tidspunkt på døgnet for fødsel

Tredjegangs

Andre møte med forumet
Hei, jeg er litt nysgjerrig, er det flere av de av dere som har to eller flere fra før hvor fødselen har startet samme tidspunkt på døgnet? Begge mine fødsler starter mellom 6 og 7 på morningen og begge var ute mellom 12 og 13, og begge også på en onsdag. Finner ingen statistikk på dette, men er jo gøy om det er flere som har opplevd det samme her
 
Jeg har to barn og begge gangene har fødselen startet mellom 5 og 6 på morgenen. Den første var ute i 20-tiden og den andre 10 formiddagen, så tempoet økte voldsomt til fødsel nummer to. De er ikke født på samme ukedag.
Mener jeg har hørt at statistisk er det flere fødsler som starter på natt/tidlig morgen pga da er mor mest avslappet.
 
Hei!
Jeg har to barn fra før, og begge fødslene startet med rier i 5-6 tiden om morgenen. (4 timer med første og 1 time med andre) Og begge to er faktisk født på en tirsdag :D (det er forsåvidt jeg også)

Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen! :)
 
Jeg får rier på natt. Fødselsforløpet har også vært veldig likt med alle tre selv om den første fødselen var mye lengre enn de to andre.
Så hos meg starter det med at slimproppen går (gjerne med en tegningsblødning) og jeg blir løs i magen/får en trang til å tømme meg, lette murringer som går over i rier. Riene blir ikke regelmessig før jeg har nærmest full åpning og det trykker bak. Vannet går ikke før jeg presser eller det blir "tatt" .

Mine fødsler har "startet" (altså, jeg har fått det jeg vil kalle rier, og ikke bare maserier eller sterke kynnere) kl 02/03 på natten med første (født 21.11 dagen etter), kl 00.30 med andre (født 03.42) og ca kl 6 om morgenen (født 9.44)
 
Har vært helt forskjellig med mine to. Første startet med vannavgang ca 00.30 på natten, rier like etterpå. Født 5 på morgenen. Andre startet med mye maserier 1,5 døgn før aktiv fødsel, aktiv fødsel fra ettermiddagstid, og født på kvelden.
 
Hadde ganske forskjellig fødsel med mine, men likevel.
Første startet det med "kynnere" i 4-5 tiden på morran. Fødte 15.30.

Andre hadde de satt klyx og strippet på kvelden, så jeg var på sykehuset. Startet litt over kl3 om natta, ute kl8.
 
Fødslene mine startet ulikt da den ene ble satt igang, ca midt på dagen, og den andre starta med rier tidlig morgen. Men begge født på kvelden, ene kl 2204 og andre kl 2057.
 
Med første kom jeg inn på sykehuset og tok vannet kl 13:15, han ble født 20:26 (på en lørdag). Nr 2 startet fødsel av seg selv, var inne på sykehuset for ctg ca 13:30, sjekket åpning som var 6 cm, og hun var ute 20:22 (på en fredag) :D
 
Første gangen gikk vannet på formiddagen og andre gangen kom det rier ca kl 8 på morgenen, spent på hvordan det blir denne gangen :happy:
Eldste kom fredag og yngste lørdag :)
 
Startet på kvelden begge gangene. Første med rier, andre med at vannet gikk:)
 
Mine to fødsler har vært ganske ulike, men jeg ble satt igang med nr 2 da.
Og med nr 2 endte det opp med hastesnitt. Så eldstemann er født 11.28, mens yngste er født 04.28. Eldste er født på en onsdag, mens yngste er født på en fredag. Vannet gikk ikke med noen av de.
 
Hei, jeg er litt nysgjerrig, er det flere av de av dere som har to eller flere fra før hvor fødselen har startet samme tidspunkt på døgnet? Begge mine fødsler starter mellom 6 og 7 på morningen og begge var ute mellom 12 og 13, og begge også på en onsdag. Finner ingen statistikk på dette, men er jo gøy om det er flere som har opplevd det samme her
Sniker litt.

første er født på kvelden, vannet gikk i ni ti tiden på morraen, en onsdag.
Andre født på morraen. Rier startet på natta. En onsdag.
Tredje og fjerde. Vannet gikk på natta. Født på morraen, en onsdag.

veldig spent på femte nå. Men hååååååper hun også kommer på en onsdag. :hilarious::Heartred Og etter statistikken å dømme, så skal det vel starte med rier. :wav
 
Vannet har gått på kvelden/natten med alle tre
Har endt opp med en fødsel på dagen, en på kvelden og en på natten
Den på kvelden var et keisersnitt men fødselen var i gang og hun hadde nok kommet på natten om det ikke var for at de plukket henne ut
 
Back
Topp