Samme ring til bryllup som forlovelse?

Toneliza

Elsker forumet
Skal dere bruke/bruker dere forlovelsesringen til giftering? Evt. endrer litt på den?

Vi kjøpte forlovelsesringer med tanke på å bruke dem som gifteringer også. Så vi la litt tid og penger i å finne de rette. Graverer bare bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen.. 

Vi skal bruke de samme ringene, bare forandre litt på dem når vi skal gifte oss. Sette diamanter i min, og gravere inn mønster rundt ringen på sambo sin.

Vi har ikke forlovelsesring, sambo vil ikke ha ringen på fingeren før vi er gift.
Så er det ikke så lang tid mellom vi forlovet oss til vi skal gifte oss så det blir dumt å kjøpe ett sett ringer bare for noen mnd.

Vi skal bruke samme ring. bare gravere inn en dato til. [:D]

Her blir det heller ikke så lenge mellom forlovelsesdato og bryllup, så vi vurderer å ikke bruke ringene før giftemålet :-)

Vi bruker samme ring, skal bare gravere inn bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen.

Vi blir selvfølgelig å levere de inn til pussing også før bryllupet, så det blir jo som en ny ring[:D]

Jeg fikk en frierring da sambo fridde til meg. Vi skal kjøpe nye ringer når vi gifter oss.

ORIGINAL: titath

Vi skal bruke samme ring. bare gravere inn en dato til. [:D]

Jeg fikk diamantring som forlovelsesring av mannen min, så vi kjøpte nye like ringer til bryllupsdagen. Men jeg bruker begge [:D]

Vi skal bruke de samme. Sambo overrasket meg når vi forlovet oss med kjempefine ringer som han hadde designet selv, så de kostet en del, så vi bruker ikke mer penger da. Skal jo så klart levere de inn og få gravert inn datoen og pusse de [:D]

fikk diamantring da han gikk ned på kne og fridde. nå har vi begge like gifteringer.

vi hadde samme ringen, men til bryllupet graverte vi inn tekst i begge ringene, hvor det sto: mer enn en drøm. ingen dato, for hele forholdet har vært mer enn en drøm på både godt og vondt så blir feil å sette dato følte jeg, å vi vil nok alltid huske datoen selv! i min ring fikk vi satt in en diamant på 0,02 karat... for hvert barn skal vi ha en diamant på 0,03 karat og for hvert jubeleum skal vi sette inn 0,02 karat, slik at ringen vil bli et slags kart over de viktige hendelsene i våre liv!

e sjøl forlova og me valgte ein heilt enkel gullring som forlovelsesring. men t giftering vil eg ha ein som er halvt om halvt kansje..=) halvt kvitt gull og halvt gult gull åsså vil eg ha diamant i min ring, men eg e kje gift endå så kan godt henda meiningen endre seg:)hehe..  men eg personelig synest d e kjedelig me samme ring..:)

Vi droppet forlovelsesringer, da min min mann fridde sist julaften.

Vi skal nok ha de samme ringene...når sambo fridde hadde han kjøpt en ring til meg i hvitt gull med diamanter på...ringen var delt i 2, så jeg fikk en nå når vi vart forlova og så får jeg den andre når vi er gift

tror nok vi skal bruke de samme ringene når vi skal gifte oss

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Vi kjøpte forlovelsesringer med tanke på å bruke dem som gifteringer også. Så vi la litt tid og penger i å finne de rette. Graverer bare bryllupsdatoen i tillegg til forlovelsesdatoen.. 

Jeg skal ha den samme, sambo skal få ny. Han kjøpte ringer til oss begge før han fridde, men han hadde ikke allverden med penger så han kjøpte sølvring til seg selv, han skal få en i hvitt gull, som min.

Back
Topp