Samme medisiner - ulikt resultat

Ja, jeg er helt enig med legen der, men det er ikke psyken min... Hovedutfordringen min er nok alder og derfor eggkvalitet, og jeg hadde ikke forventet å lykkes på første forsøk. Men jeg hadde nok forventet at medisinene skulle endres noe ved negativt forsøk, men som klinikken min sa så tror de jo at det finnes gode egg igjen, men det kan ta tid å få de ut. Jeg har bare tre forsøk så jeg kjenner at mer står på spill neste gang.

Når skal du i gang med neste forsøk? Over sommeren?
Det er nok lett at man gjerne vil gjøre noe annerledes, når det ikke funker ❤ Husk at uansett blir det annerledes, fordi det er en annen syklus. Håper du får ut gullegget på neste forsøk ❤

Jeg ble faktisk ruger i dag, så det er kanskje litt tidlig for meg å tenke på neste forsøk, men du vet.. plan B må liksom være klar ❤

Ikke så ulikt antall egg ut som det jeg fikk på Bemfola 150ie. Fikk ut 11 egg hvor 9 var modne og ble befruktet. Dessverre fikk jeg kun en blasto til innsett, kvaliteten til de andre var ikke god nok til å fryses. Jeg har jo et håp om at de treffer på ett godt egg til slutt, men kjenner at jeg ikke gleder meg like mye til denne runden som jeg gjorde til den første.

Jeg husker deg fra flere tråder her inne, men hvor er du i løypa nå? Ikke så lett å holde oversikt over dere alle sammen :)

Det gikk jo bedre med oss andre runde, så det kan jo være det gjør det hos deg også!:joyful: Jeg tror det handler mye om hvordan kroppen er på akkurat det tidspunktet! Lykke til!! Når har du uttak?

Fikk akkurat negativ test..:shifty: Så vi skal igang med frys i august!

Det gikk jo bedre med oss andre runde, så det kan jo være det gjør det hos deg også!:joyful: Jeg tror det handler mye om hvordan kroppen er på akkurat det tidspunktet! Lykke til!! Når har du uttak?

Fikk akkurat negativ test..:shifty: Så vi skal igang med frys i august!

Åh, så kjipt med negativ test. Jeg prøver å se positivt på det og skal kose meg masse i sommer før neste forsøk, selv om det selvfølgelig hadde vært best om testen var positiv.

Jeg har ikke nytt forsøk før i august. Det ser kanskje ut som mensen kommer i dag - flere dager før forventet. I dag er egentlig siste dag å ringe inn mens på klinikken min før sommeren, men jeg tror nok ikke jeg kaster meg rundt for å ta det nå. Jeg skal ta vaksine denne uken og dra bort på sommerferie neste helg. Orker ikke gjøre om på alt dette nå. Ferien får jeg heller ikke igjen, og jeg ønsker å gjøre noe annet enn å henge i Oslo. Det har jeg gjort nok i året som har gått...

Back
Topp