Samlivsbrudd

Uff, skjønner at du ikke har det bra nå, men jeg kan love deg at det er lys i tunnelen.. Det vil komme en dag hvor du vil se at ting blir som dem blir for en grunn...

ORIGINAL: hotsnuppz

uff da[:(] sender deg en trøste klem
du kan jo forsatt være her[:D]

ORIGINAL: Tess@

ORIGINAL: RedElf

Uff da.[:(] Sender deg en trøsteklem.

kansje forandre det så det står forloveden og ikke forloveren:)
eller ?
lykke til vertfall:)
årner seg for snille jenter uansett en gang:)

ORIGINAL: Astrone~Laluna

trøsteklem til deg.

ORIGINAL: hotsnuppz

uff da[:(] sender deg en trøste klem
du kan jo forsatt være her[:D]

Så trist å høre[&o] Sender deg mange trøsteklemmer og håper at du finner lykken igjen snart![:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

leit å høre.. [&o] 
*trøsteklem*

nei så trist[:(]
lykke til vidre!

Noen ting dere lurte på: Forloveden og samboeren er den samme mannen, vi var både forlovet og sammen.

men betyr jo ingenting hvordan jeg skriver det for deg som rettet på meg, for vi er ikke sammen mer.

Føler hele verden raser rundt meg, ingen kjæreste mer, og alle drømmene blir kastet bort. i tilegg vil han gjøre et helvete for meg: Tok vaskemaskinen, kjøleskapet, tven og musikken. Sitter igjen med nesten ingenting og ingen penger. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og orker ikke hjem, er bare hos andre, vil ikke hjem til minnene, skal jeg hjem til tom leilighet å sove der.?

ORIGINAL: KathLinda

Noen ting dere lurte på: Forloveden og samboeren er den samme mannen, vi var både forlovet og sammen.

men betyr jo ingenting hvordan jeg skriver det for deg som rettet på meg, for vi er ikke sammen mer.

Føler hele verden raser rundt meg, ingen kjæreste mer, og alle drømmene blir kastet bort. i tilegg vil han gjøre et helvete for meg: Tok vaskemaskinen, kjøleskapet, tven og musikken. Sitter igjen med nesten ingenting og ingen penger. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og orker ikke hjem, er bare hos andre, vil ikke hjem til minnene, skal jeg hjem til tom leilighet å sove der.?

så leit å høre, skjønner godt at du har det helt forferdelig nå og at verden din faller sammen rundt deg!
Stor trøsteklem til deg og den eneste trøsten jeg kan gi er at ting blir bedre med tiden.......men gi deg selv lov til å deppe en stund [:(]

ORIGINAL: KathLinda

eg trur nok det var ett forsøk å få deg til trekke på smilebåndet[:)]   huff, sjøl om det er vondt det som skjer,så syns eg det er bra at du er ute hos andre. med så mangen tanker og følelser som svirrer hos deg no,så kan en fort bli for fokusert på det vonde.  håper at du med tid og stunder blir glad og lykkelig igjen![:)] sjøl om det virker utenkelig no. *stor klem!!!!!*[:)] 

trøsteklem herfra også[:(][:(]

Huffda..så trist å høre[&o] masse trøsteklemmer til deg, og husk det ordner seg alltid for snille piker[;)][:D], og ikke mist allt håp, det går bare en vei, og det er fremover, masse styrkeklemmer til deg, og sef kan du bli her[;)][:)]

ja, håper det blir bedre etterhvert, jeg skal nok klare det, men trenger nok litt hjelp. Så må vel prøve sove hjemme etterhvert da.

Trøsteklem til deg

Back
Topp