Samlivsbrudd

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
Har nylig flyttet fra mannen pga samlivsbrudd. Har vært slutt siden september. Har et barn på 1,5 år og er gravid med nr 2 i uke 30. Jeg syns det er veldig vanskelig å være alene og redd for at jeg må være alene resten av livet. Jeg har ingen planer om å finne meg noen andre nå før fødsel, heller ikke rett etter fødsel da det er nok å fokusere på og jeg vil vente til jeg er ordentlig klar. Men når tenker dere det er innafor å begynne å sjekke markedet? Er jo en veldig rar situasjon.. Mannen har vært/er utro, så han skal jeg ikke tilbake til.

Har nylig flyttet fra mannen pga samlivsbrudd. Har vært slutt siden september. Har et barn på 1,5 år og er gravid med nr 2 i uke 30. Jeg syns det er veldig vanskelig å være alene og redd for at jeg må være alene resten av livet. Jeg har ingen planer om å finne meg noen andre nå før fødsel, heller ikke rett etter fødsel da det er nok å fokusere på og jeg vil vente til jeg er ordentlig klar. Men når tenker dere det er innafor å begynne å sjekke markedet? Er jo en veldig rar situasjon.. Mannen har vært/er utro, så han skal jeg ikke tilbake til.
Utrolig vond situasjon du står i nå. Sender klemmer. Fokuser på de fine barna dine og deg selv, kjærligheten fra utsiden kommer når den kommer:Heartred

Grusomt å oppleve det i en så sårbar situasjon som fødsel og småbarnstid er. Personlig ville jeg ventet til du er over første kneika med den nye babyen, bare fordi jeg tror du kommer til å være temmelig opptatt. I tillegg så er det viktig at du får tid til å bearbeide det som har skjedd :Heartred Så ville jeg sagt at selv om du er alene akkurat nå, så betyr ikke det at du kommer til å være alene resten av livet. Jeg har tenkt mye av det samme før jeg traff mannen min, men etter begge barna mine kom så hjalp det heldigvis. For nå vet jeg at jeg ikke er alene. Du går straks inn i en veldig fin tid med 1,5-åringen og tror det kan lette litt på følelsen. Så blir det masse tid for romantikk når du er klar for det :)

Back
Topp