Samlivsbrudd

• Trådstarter Trådstarter Anonym12445
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym12445

Guest
Trist, men jeg og min samboer greier ikke å komme oss gjennom ei kneik vi har. Han har gjort noe dumt og løyet for meg og dette greier jeg ikke å komme over. Vår lille sønn bør ikke vokse opp med to foreldre som er sinte på hverandre. Men det føles helt grusomt vondt. Jeg er så knyttet og glad i samboeren min, men kan ikke fortsette i dette forholdet mer. Hvordan kommer jeg meg ut av dette forholdet uten å knekke sammen helt og ta ham tilbake igjen? Andre som har erfaringer og noen trøstende råd å komme med? Hvordan blir det ift sønnen vår, hvordan fordeler dere som er skilte/samlivsbrudd barna dere i mellom? Vår sønn er bare babyen enda.

Ville bare sende deg en klem jeg. Samlivsbrudd er vondt, for alle parter =)

Vil bare sende deg en god klem❤️ håper det ordner seg og at noen kan komme med gode råd:)

Har dere vært hos familievernkontoret?
Jeg tenker at man bør gjøre alt man kan for å prøve å jobbe seg gjennom problemene, i hvert fall når det tydeligvis fortsatt er følelser igjen. Ikke det at man skal holde sammen for en hver pris, men man er bare mennesker og mennesker feiler. Gang på gang. Er det så ille det han har løyet om at du aldri kommer til å kunne tilgi ham?
Ting pleier å gå over. Før eller siden.

Man kan faktisk over tid tilgi alt ..Så lenge partneren godtar at man får være sint gang etter gang ...Da blir det lengre mellom hver gang, og man greier å komme over det ...Hvis man innstiller seg på det ...Og ønsker det ...Men tar lang tid , og er vondt for begge . Verdt det da ;-) Hvis ikke så håper jeg dere drar til familievern kontoret og finner best måte dere kan ha samvær og diverse delinger av ting og slikt ...

Lykke til!!

Ønsker deg lykke til <3

Familievernkontoret høres lurt ut for dere :-) der kan dere snakke både om det som er skjedd og fremtiden på en ordentlig måte. God klem og lykke til :-)

Back
Topp