Samlivsbrudd..

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Ja, idag har jeg endelig fått fingeren ut å fått en stopp på forholde mitt.. vi kranglet mye å hadde det slett ikke bra.. men samtidig elsker jeg jo fyren.. han har jo tross alt vært i livet mitt siden rett før jeg fikk unge å vært igjennom alt det der med meg, selv om hun ikke er hans unge!
Så nå sitter jeg å ungen alene på hytta til mamma å skal være her i 2 uker for å passe hundene til mamma.. det er langt uti ingenmannsland å ingenting å gjøre her forutenom å se filmer på pcen.. så da lurer jeg på om noen har noen tips til hvordan jeg kan takle de nærmeste dagene, ukene å alt dette med samlivsbruddet å gjøre lettere? Kjenner tårene presser fælt på hele tiden, men tvinger meg selv til å prøve å la være..

Mamma´n til Emilie skrev:
Ja, idag har jeg endelig fått fingeren ut å fått en stopp på forholde mitt.. vi kranglet mye å hadde det slett ikke bra.. men samtidig elsker jeg jo fyren.. han har jo tross alt vært i livet mitt siden rett før jeg fikk unge å vært igjennom alt det der med meg, selv om hun ikke er hans unge!

Så nå sitter jeg å ungen alene på hytta til mamma å skal være her i 2 uker for å passe hundene til mamma.. det er langt uti ingenmannsland å ingenting å gjøre her forutenom å se filmer på pcen.. så da lurer jeg på om noen har noen tips til hvordan jeg kan takle de nærmeste dagene, ukene å alt dette med samlivsbruddet å gjøre lettere? Kjenner tårene presser fælt på hele tiden, men tvinger meg selv til å prøve å la være..

:( vettu, dette høres akkurat ut som meg. Bare at jeg har ikek fått ut finger`n ennå. altså jeg har ikke klart å forlatt han. ennå han gjør livet mitt så forbanna vanskelig:=O    Lurer på om jeg skal komme til deg jeg? haha.... tror vel vi er litt i samme "båt"

Ja har værga meg i noen mnd nå, å forholdet har vært dårlig egentlig helt siden starten.. han er en forvokst drittunge som alltid har fått sydd putene under både armene og rævva av mora. Han bor jo enda hjemme å eneste han brydde seg om var å spise med morra å jobbe,++++ andre problemer.. så fant ut at det var til det beste.. Føler du at det ikke funker med deg å fyren å, bør du gjøre det snarest..blir bare verre å verre desverre!

Frustrert flue: Saken er jo den at jeg er jo på hytten totalt isolert i fra folk å kommer ikke til å være med folk på nesten 2 uker, så har ikke den muligheten for å være med venner nå.. Å starter jeg å gråte, slutter det aldri heller.. Takk for klemmen, den varmet :))

Back
Topp