Samlivsbrudd med 2 små barn

Mammatil2.2018.2021

Forelsket i forumet
Har 2 barn, en på 1 år og en på 4 år. Og de siste mnd har jeg og barnefar innsett at vi kanskje ikke ønsker å være sammen mer. Vi funker veldig bra som foreldre sammen, men på kjærestefronten er det ikke følelser omtrent. Men vet at det er unntakstilstand hele denne småbarnsfasen, så vi rusher ikke akkurat.

Men jeg vil gjerne høre om erfaringer til dere som har gjennomgått samlivsbrudd med 2 barn i barnehage. Og hvordan det var å bo alene med 2 små barn
 
Har 2 barn, en på 1 år og en på 4 år. Og de siste mnd har jeg og barnefar innsett at vi kanskje ikke ønsker å være sammen mer. Vi funker veldig bra som foreldre sammen, men på kjærestefronten er det ikke følelser omtrent. Men vet at det er unntakstilstand hele denne småbarnsfasen, så vi rusher ikke akkurat.

Men jeg vil gjerne høre om erfaringer til dere som har gjennomgått samlivsbrudd med 2 barn i barnehage. Og hvordan det var å bo alene med 2 små barn
Alt går seg til, kort og greit:)
Håper det ordner seg for dere alle, på den ene eller andre måten:Heartred
 
Ble alene da barna var 2, 6 og 7år. Det var mitt valg å gå da.. av ulike grunner. Men Gikk helt fint, alt ordner seg:) og man finner rutiner som funker. Det er selvfølgelig mere slitsomt å være alene, men det var det som var riktig.
Fikk ny samboer 2år etter, han er fantastisk med barna, og jeg er ikke alene om barna igjen:)
 
Back
Topp