Samlivsbrud

Bkno2245130

Første møte med forumet
Jeg spør for en venninne som sliter litt…
Ho og barnefar slo opp i januar og har 1 barn på 2 år. Ho og barnet skal komme til meg i dag på helge besøk da jeg har en sønn på samme aldrer og de elsker å leke sammen Barnefar har vist om denne turen siden midten av januar og sakt det va greit at venninna mi tok med ungen. Men først nå, rett før de skal dra nekte han på at de skal få dra og ho heller får dra uten ungen, jeg meiner jeg har lest at ho har rett til å kunne ta med seg ungen på besøk så lenge han er informer (han veit hvor jeg bor og har vert her selv før), er det noen om veit eller har noen råd på hva ho kan gjøre? Vi har gledet oss mye, og ungen spesielt har gledet seg da det er en stund siden sist de har sett hverandr
 
Hva slags omsorgsfordeling har de? Om det er hun som har barna den perioden har han fint lite han skulle ha sagt...
 
Hva slags omsorgsfordeling har de? Om det er hun som har barna den perioden har han fint lite han skulle ha sagt...
De har ingen endå, de har fortsatt bod sammen siden ho har prøvd å snakt med han i forhold til alt med samvær osv før de sku bestille meklingsmøte, men til mer og mer tid om har godt til narsesistisk har han blitt mot ho, tatt mindre insjativ til barne og vert veldig kontrollerende. Han har «trua» ho i dag med at om ho tok med ungen so kom han til å følge ette ho
 
De har ingen endå, de har fortsatt bod sammen siden ho har prøvd å snakt med han i forhold til alt med samvær osv før de sku bestille meklingsmøte, men til mer og mer tid om har godt til narsesistisk har han blitt mot ho, tatt mindre insjativ til barne og vert veldig kontrollerende. Han har «trua» ho i dag med at om ho tok med ungen so kom han til å følge ette ho
Helt ærlig så be henne komme. Følger han etter og er ufyselig så kan dere ringe politiet og da står han svakere i barnefordelingssaken om de trenger hjelp.
 
  • Liker
Reactions: HCS
Back
Topp