Samliv under svangerskapet...

Charlotte_86

Flørter med forumet
Vell, kan ikke akkurat skryte av at "sex-livet" er helt oppe å går om dagen.. Mannen min syns ikke noe om det i det hele tatt..Han syns det er ekkelt bare tanken...(pga leieboeren i magen)..
Har lest en del om det, og det skal jo være helt ufarlig så lenge man ikke tar helt av! Noen andre som har "problemer" på dette området?

Jeg har problemer med at lysten absolutt ikke er tilstede! Frister ikke i det hele tatt.. Heldigvis er kjæresten veldig forståelsesfull, men må jo innrømme at jeg syntes litt synd på han :p Er jo kjedelig for meg også!

Det har jeg bare ett svar på, og det er JA.. :P 
Her er det omtrent null, men det er fordi min lyst har forlatt denne jorda tror jeg.. finner den i alle fall ikke.. :P

Vi har det faktisk veldig bra vi. Snakker mye om hva som er ok, og hva som ikke er det. Og hvis det er vondt og ubehagelig for noen av oss så avslutter vi rett og slett. Men skjønner hva dere snakker om når det gjelder lysten, den er jo ikke som før akkurat :P

Samme her, veldig lite sex for å si det slikt, har liksom andre ting å tenke på nå :P hehe stakkars, han vil jo hele tiden men jeg klarer bare ikke å få lyst. 

Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt i 1 trimester, men i 2 trimester har jeg hatt veldig lyst.
men det er ikke like ofte som før, samboer er ikke helt der jeg er.
Det kommer nok til og gå nedover på slutten tenker jeg, stor og tung.
Har allerede måttet finne på nye stillinger, det er jo litt morro det og. Man kommer jo nærmere hverandre føler jeg:)

Lysten kommer å går , sist var den borte så mannen er takknemlig for det han får :)

Jeg er så heldig at jeg har en mann som har lyst på meg hele tiden uansett, til tider litt for mye spør du meg.. Min lyst er ikke akkurat fraværende... Men jeg må ha lang tid på oppvarming, og det er vi ofte for slitne til... Det som funker for oss er hvis vi ser litt porr sammen på nettet, da er det noe i hjernen min som tydligvis gir signaler.. da trenger vi ikke forspill engang... (trur hjernen min er litt mer mann enn kvinne til tider) Og da har vi som regel den aller beste sexen... Vi har sex som om det ikke er en huleboer i magen, magen er ikke i veien enda... eller i misjonær, så er den litt i veien hvis han lener seg for mye over meg...  Men det blir som regel 1 gang i uka hvertfall...

Jeg er superheldig som har han som står opp om natta hvis lillemor er våken og trenger smokken sin, jeg er i koma og har vanskelig for å sovne igjen... :)

Lysten min kommer å går, men lysten til samboer er nesten fraværende noen ganger desverre:/ han sier det er pågrunn av han i magen, at det er ubehageli å vite at det er noen der og samboer er redd for å skade han.. Desverre fører dette til at selvtiliten min synker :/ å magen min er ikke såå stor at den er så veldig i veien heller. Jeg føler meg absolutt ikke attraktiv akkurat nå, å blir vel, bare værre jo større jeg blir.. Men bortsett fra det så nyter jeg svangerskapet:-)

Jeg kan bare svare JA, gubben min er også sånn!! Han var sånn sist jeg var gravid også. Ikke noe å gjøre med.... Men det blir bedre da når ungen er ute :-)

kosermeg skrev:
Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt i 1 trimester, men i 2 trimester har jeg hatt veldig lyst.
men det er ikke like ofte som før, samboer er ikke helt der jeg er.
Det kommer nok til og gå nedover på slutten tenker jeg, stor og tung.
Har allerede måttet finne på nye stillinger, det er jo litt morro det og. Man kommer jo nærmere hverandre føler jeg

Samme her:) Mannen er med så lenge ikke noen av oss er for slitne når kvelden kommer!

Høres ut som at de fleste av oss sliter litt på den fronten hehe..
Og som  noen av dere sier, så blir det nok bedre etterhvert :-)

Eg har ikke hatt så mye sexlyst fra før av. Men nå er den ennå mindre. Er jo selvfølgelig glad i mannen min å prøver å gjøre så godt eg kan, han respektere selvfølgelig at det blir litt mindre sex nå. 
HAN har alltid sexlyst, forstår ikke kos han får det til!? 
Me har det jo kjekt samen og trenge jo ikke sex for å ha et sunt forhold? eller trenge vertfall ikke sex så ofte. 

Hvis dere tror det er gale nå, vent til dere har en nyfødt baby, melkespreng, fett hår, hormoner i krøll, renseperiode som kan vare i 6-8 uker! :P hohoho! =) :P 

Det kommer seg nok! :) Kroppen bruker opp all energi på å lage et helt nytt menneske, så er ikke rart at ting ikke er som de pleier! =) 

kroppen er forandret.. Er ikke noe kjekt å ha sex mens man kjenner en baby sparke! :P haha =)

Hvis dere tror det er gale nå, vent til dere har en nyfødt baby, melkespreng, fett hår, hormoner i krøll, renseperiode som kan vare i 6-8 uker! :P hohoho! =) :P 

Det kommer seg nok! :) Kroppen bruker opp all energi på å lage et helt nytt menneske, så er ikke rart at ting ikke er som de pleier! =) 

kroppen er forandret.. Er ikke noe kjekt å ha sex mens man kjenner en baby sparke! :P haha =)

Back
Topp