samler dere på noe....

lille assa 75

Forumet er livet
ok.....jeg går i barndommen...på jobb bytter vi glansbilder...(jeg jobber på SFO) så jeg bytter bort masse glans hvist jeg får engler tilbake...hehehe..har faktisk over 200 stykker...(jeg var så heldig at jeg arvet av min mor og bestemor)

og så har jeg et skap fult med Beach Boys cd, dvd, Lp og kasseter.....har over 60 cd.....

så har jeg pandaene mine, har dem i en eske på loftet for øyebliket men de skal få komme ut snart (savner dem) har vel ca 250 av dem......

gal jeg neeeeeeeei, bare liiiiiiiit.....

har dere engleglans, pandaer eller beach boys stuff dere vil bli kvit...tar jeg gjerne imot

ORIGINAL: LinnSB

samler på dette kaffeserviset: extreme platinum

det såg stillig ut

jA, DVS. HAR IKKE SAMLET PÅ FLERE ÅR NÅ, DA.
mEN HAR NÆRMERE 100 FROSKEFIGURER. nÅR VI HAR FÅTT ISTAND 2. ETASJE, SÅ SKAL JEG KJØPE ET EGET GLASS-SKAP OG SETTE DE INN DER TIL ALLES SKUE (DET DET HETER, ELLER?)

Ops, sorry capslock.[&:]

navlelo og sokkelo.
har store planer om å strikke meg lusekofte til neste vinter[:D]
æsj..samler på sølvbestikk gjør jeg[:)]

ORIGINAL: airam83

navlelo og sokkelo.
har store planer om å strikke meg lusekofte til neste vinter[:D]
æsj..samler på sølvbestikk gjør jeg[:)]

hybel kanniner har den beste ullen

samla på pins å frimerka før æ[:D] fant nettopp alle frimerkan å pinsan da vi fløtta!
når æ va enda mindre samla æ på glansbilda, men ane ikkje kor dem har tadd veien![&o]
men tenkte at æ sku ha hele samlinga m disney klassikeran.. har bare de 3 løvenes konge filman å mulan 1 å 2.. trur æ[:-]

kossn panda e d man kan samle på??

ORIGINAL: maikaen

samla på pins å frimerka før æ[:D] fant nettopp alle frimerkan å pinsan da vi fløtta!
når æ va enda mindre samla æ på glansbilda, men ane ikkje kor dem har tadd veien![&o]
men tenkte at æ sku ha hele samlinga m disney klassikeran.. har bare de 3 løvenes konge filman å mulan 1 å 2.. trur æ[:-]

jeg har kosebamser, t-skjorter, glansbilde, bilder, bøker,veskelær...osv alt med panda på...

Delfiner! Elsker delfiner,samler på alle mulige varianter og størrelser,lysestaker,flaskeåpnere,lightere,smykker,u name it - bare det er delfiner[:D][:D]

ORIGINAL: *lille bv engel*

ORIGINAL: maikaen

jeg har kosebamser, t-skjorter, glansbilde, bilder, bøker,veskelær...osv alt med panda på...

åja sånn ja[:D] no kom æ plusseli t å tenke på den panda brusen som va.. beste brusen ever!!
synd dem slutta m den[&o]

Jeg samler på kortstokker. Ikke sånn billige, men de litt dyre og spesielle.

Og serviset Herregård i Perfect Home. Har Ramona Hardangerbestikk.

Jeg samler på kokebøker og 70-talls steintøy/glass [:D]

jeg samler på elger av en eller annen bisarr grunn...ikke sånn tre elger å sånnt ,men kule tøffe elger...

den siste som kom i samling fikk jeg av svigerinna mi...hold på å dø da  jeg fikk den...hahaha

han heter hELGe skjeivballe...hihihihi

kul elg...jeg fikk en pelg av kal-el en gang...

ORIGINAL: poca og krapylet

jeg samler på elger av en eller annen bisarr grunn...ikke sånn tre elger å sånnt ,men kule tøffe elger...

den siste som kom i samling fikk jeg av svigerinna mi...hold på å dø da  jeg fikk den...hahaha

han heter hELGe skjeivballe...hihihihi

ÅÅÅÅÅ!! Den var bare skitkul!! [:D]

Jeg samlet på elg før (bamser, nøkkelringer, glass, figurer osv..)

Knallbra! [link=http://forum.babyverden.no/javascript:void(opener.addSmiley('body1','http://forum.babyverden.no/upfiles/smiley/clap1.gif'));self.focus();][/link]

Jeg hadde også elgdilla før,men nå samler jeg ikke på noe.

Back
Topp