Samleieforbud av legen

lenamora

Flørter med forumet
Fikk samleie forbud av legen i dag pga. en mindre blødning fra livmortappen, å sykemelding i 2 uker! Livmoren var lukket å sa fin ut, men han ville være på den sikre siden, sa legen.. blir morro å fortelle dette til sambo:):) hihi.

Jeg ga sexforbud di første 12 ukene pga kvalme og oppkast[:D]..stakkar sambo[8D]

wow!![:-] 12 uker? oi, har ikke vært 1 uke uten på laaaange laaange tider, så 2 uker med min sambo blir vanskelig, men det blir gøy å prøve det og:)

Huff og huff disse mannfolka må lide. Her har det ikke vært noe sårlig siden jeg ble på tjukka, har vært for sliten og hatt vondt i bekkenet ikke akkuratt noe man får stor lyst av gitt.

ORIGINAL: lenamora

min lyst har økt til min samboers forbauselse..å min![:)]

Sånn er det hos meg også. Har hadd økt sexlyst etter at jeg ble gravid. ;)

ORIGINAL: Venter på gullet

Jeg er av de kjipe som nesten ikke orker jeg heller FJÅSA..hehe :) Stakkars menn..

Samme her. Så måtte unnskylde meg for mannen i går. Føler liksom jeg er kjip på det, men orker ikke tanken på sex en gang...

det var rart, det er vel litt fra lege til lege da.. :) han en gammel gyn.spesialist til fastlege:)

ORIGINAL: Becky87

ORIGINAL: Venter på gullet

Jeg er av de kjipe som nesten ikke orker jeg heller FJÅSA..hehe :) Stakkars menn..

Samme her. Så måtte unnskylde meg for mannen i går. Føler liksom jeg er kjip på det, men orker ikke tanken på sex en gang...

Hehe..kjenner meg sååå igjen :) Mannen min hadde bursdag i går, og tenkte nok at det hvertfall var dagen til å få seg noe..men den gang ei..stakkars! Jeg og unnskjulder meg innimellom..

Eg e den kiipingen og like ikke sex så alt for ofte lenger. Men sambo forstår meg heldigvis[:)]

Back
Topp