Samleie

trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
har dere samleie som vanlig ? Er så redd for at det skal være skadelig på en eller annen måte :smiley-ashamed004:smiley-bounce015

Ja, har det. Var litt redd når jeg hadde brunlig utflod ved ivf medisiner men har gått helt fint nå:happy:

Kjør på så lenge det ikke gjør vondt eller at legen har gitt deg restriksjoner :)

Vi er utslitte begge to pga stor renovering hjemme, jobb og en liten en på 10 (straks 11) måneder så er litt tørke uansett. :P Men vet det ikke har noe å si i normale svangerskap. Fare for blødning da, livmortappen kan være litt mer lettblødende pga hormoene. Samme med slimhinnene generelt.

Nei, pga kvalme og ekstrem trøtthet :wtf:
Ellers hadde vi hatt som vanlig :happy:

ingenting siste uka pga infeksjon hos meg. Ellers har vi holdt på når begge har lyst :p

Tror jeg venter litt med det. Med eldste begynte jeg å blø etter sameie, så tørr ikke nå. Får se etter UL om alt ser bra ut.

Vi styrer på som normalt. Fungerer fint, og opplever ikke noe form for ubehag i forbindelse med dette :happy:

Har fått litt skrekken etter den gamg jeg hadde MA, men hvet jo at det ikke er derfor jeg har hatt to MA men er bare så redd for at det skal skje igjen.... men er for tiden så kvalm og sliten at jeg årker rett og slett ikke...

Jeg har opplevd at svangerskapssymptomene ble bedre etter at vi hadde kost oss. Merker også at når han tar på meg så slapper jeg mer av og føler meg bedre. Så for min del så er det veldig greit :p

Jupp, men ikke så ofte som før. Kvalm :confused: det er ikke noe farlig ved samleie vei? Lille spire ligger trygt i livmoren, så langt opp kommer ikke mannen ;)
Nei er ikke det men når man har mista flere ganger blir man paranoid for alt mulig :hilarious: kan desverre ikje noe for det er jo paranoid for alt nå har hi prøvd i over 2,5 år å mista så blir litt sprø av ingemting:wideyed::hilarious:

Jeg får sykdomsfølelse etterpå. Som om jeg har kynnere og sterkt press ubehag og kvalme etterpå. Hadde det samme med de to andre hele svangerskapet. Så hadde ikke regnet med noe annet. Litt kjipt men hele tanken på sex er avstøtende og ikke fordi jeg ikke har lyst men for jeg føler meg så vanvittig dårlig etterpå :blackeye:

Vi hadde en lang avholdsperiode i forbindelse med ivf og medisiner der. Men etter medisinslutt og positiv test, så har vi hatt sex nesten som normalt. Blir litt mindre fordi jeg er så oppblåst og sliter litt med fordøyelsen. Føler meg ellers mye trangere og ømmere nedentil, så sex har gått veeeeldig sakte og rolig for seg. Men jeg kjenner også økt behov for kroppskontakt. Ligger og klemmer masse på han om natta.

Back
Topp