Samleie

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Får dere smerter etter samleie? Som voksesmerter under skambeinet? Vet ikke kom det kommer av samleie eller orgasme. Men hadde det ikke før. Blør man ikke ha sex i begynnelsen? Kjennes ut som kynnere, bare at det ikke er over hele magen, bare nederst.

Jeg får ikke smerter, men kan kjenne at det strammet i livmora ja. Det er helt normalt at musklaturen i livmor blir påvirket av samleie/orgasme, og det er ikke farlig. Helt trygt å ha sex hele svangerskapet :)

Med første graviditeten merket jeg at livmoren trakk seg godt samen etter orgasme, husker jeg var redd for at det var noe galt, men er jo helt normalt ;)

Dette er min tredje. Husker ikke fra sist. 4år siden ;) Alt man glemmer og lurer på hver gang. Føler meg nesten som førstegangs med alt jeg lurer på :P
Slik det føles som for meg også, er 11 år siden sist. Føles som alt har gått i glemmeboken. Virker som jeg er mer nervøs denne gangen.

slettet

Last edited by a moderator:
Vi tør ikke ha sex nå, særlig siden jeg plages av menssmerter etc... I forrige svangerskap fikk jeg kynnere etter sex, to ganger havnet jeg på fødeavdelingen med forkortet livmorhals og truende prematur fødsel. Fikk "sexnekt" de tre siste månedene av gynekologene på sykehuset.
I alle dager?? Jeg haddd tvillingsvangerskap sist. Ble sykmeldt i uke 27 pågrunn av krympende livmorhals. Da måtte jeg begynne å ta det mer med ro. I uke 32 var den så kort at jeg ble innlagt på sykehus i 2 uker. Var såvidt jeg fikk lov til å dusje! Slapp ut i uke 34 med streng beskjed om å holde sengen! (Måtte likevel settes i gang i uke 38+2) Men fikk aldri sex-nekt:p slet med kynnere fra uke 25isj og hadde små, men friske tvillinger :)

slettet

Last edited by a moderator:
Jeg får ikke smerter, bare kjenner at det blir litt ekstra "liv" der nede. Livmora trekker seg sammen sikkert. Ellers er alt som før foreløpig!

Back
Topp