samleie

Har lyst hele tida jeg :p Har sex alt fra to ganger om dagen til hver tredje-fjerne dag. Sambo er ofte trøtt, ellers hadde det vært hver dag var det opp til meg ;) Det er ubehagelig med magen og vondt i hoftene i misjonær. Så det blir som regel i skje eller sideveis eller doggy...

Lol :) jeg får minimal med to ganger til dagen her, han er så trøtt for tiden ;) blir nok en til dagen eller annen hver dag, stakkaren må få sove også :P

Har lyst hele tida jeg :p Har sex alt fra to ganger om dagen til hver tredje-fjerne dag. Sambo er ofte trøtt, ellers hadde det vært hver dag var det opp til meg ;) Det er ubehagelig med magen og vondt i hoftene i misjonær. Så det blir som regel i skje eller sideveis eller doggy...
Jeg vil å!! Skjønner ikke hvordan dere får det til ass :P

Her er det litt mindre enn før, men det blir fortsatt noen ganger pr uke, han må gjøre meste av jobben for tida, men sånn er det vel bare i en periode.
Eneste "hindringene" våre er at bekkenet ikke alltid samarbeider, også blir jeg litt fort kvalm, virker som det kommer et press på et eller annet liksom.

Back
Topp