Samleie?

Twilight

Forumet er livet
Hvordan er sex livet?
Jeg er så redd for SA at vi ikke hat hatt sex siden dagen før vi satt inn eggeløsnings sprøyta, det er snart en måned siden. Mannen skjønner meg og synes det er ok. Vi skal vente til etter tidlig ul, men er så redd. Vil ikke miste igjen :/
Hvordan er det med dere?

Har sex :)

Her peiser vi på som før :-)
i følge det jeg har lest så kan ikke sex fremprovosere en abort. har aldri hatt abort heller, så det bekymrer meg ikke :-)

Vi venter til tidlig UL vi også. Vet at det ikke skal ha noe å si, men jeg følte bare for å la alt i den regionen få være i fred den første tiden.

Jeg har hatt sa, men bekymrer meg ikke for at sex kan påvirke svangerskapet. Vi har ofte sex og det har vi tenkt å fortsette med :)

Ikke noe sex her :-P Mannen er ikke veldig lysten pga progesteron støtten som settes oppi der ;-) Er så klinete a gitt :-P

-tasting fra telefon-

Ikke noe sex her :-P Mannen er ikke veldig lysten pga progesteron støtten som settes oppi der ;-) Er så klinete a gitt :-P

-tasting fra telefon-
Hahaha det er skikkelig ekkelt, føler meg lite attraktivt:)

Jeg tenker det kan være mye brå bevegelser, så tar egentlig livet veldig med ro nå. Og begge alle gangene vi har hatt sex så har jeg mistet så denne gangen prøver jeg uten :) sikkert ikke sammenheng, men føler meg mere trygg sånn:)

Vi kommer sannsynligvis ikke til å ha sex. Jeg har mistet to ganger på et år allerede og tar denne gangen ingen sjanser.

Har hatt sex flere ganger... Er det sa er det ikke pga sex, embryoet skal tåle normal aktivitet. Da er det en annen grunnfor at det slipper. Greit å ha sex så lenge jeg orker - blir vel stopp når jeg ender opp med hue i do om en uke eller to...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg tør heller ikke. Vet det ikke skal påvirke noe, men tar ingen sjanser denne gangen. Venter til etter tidlig UL.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tør, men har mistet lysten helt.. Føler meg sliten, uggen og fæl.. Tar ferie neste uke og da tenker jeg kroppen får slappe av og kanskje vi får inn noen dager da;)

Etter at jeg mistet sist gang så er vi litt forsiktig med sex.
Ønsker ikke å risikere dette svangerskapet for litt skjønn og deilig sex ^^

Greia er vel at vi liker litt røffere sex og det er kanskje ikke det beste under en graviditet.

Vi har hatt sex en gang etter positiv test, men da var vi veldig forsiktig.
Koser oss masse på andre måter da, så verken han eller jeg lider ikke noe nød :p

Her har det også ikke vært veldig mye lyst fra min side, og når det snudde (noen dager siden) er det tydelig at sexgudinnestatusen har minket litt, mens rugekassestatusen har økt i han sine øyne :) men fikk nå ham med i går, første gang etter positiv test :p

Back
Topp