Samleie og vondt

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
Nå har æ å sambo hadd en liten hyrdestund :love022 :taunt014 ste opp og skulle lage litt middag, og har kramper/mens vondt i korsryggen, er det det som modning?
Har også vært nå tak oppover i magen, sånn att je bli litt uvell..

Litt hjelp? :anyone
 
E det også noe æ itj ska gjør no? Me tanke på evt rie framkalling?
 
regner med det er modning :p kjenner det samme selv etter en hyrdestund ;) i går trodde jeg at det satte ting i gang for fikk mye kraftigere kynnere enn noen gang og de kom ca 1 gang i halvtimen, men var nok bare ønsketenkning :p
håper snart det skjer noe selv om det er 3 uker til termin :) men kjenner jeg er klar for å få ut prinsessa nå :p
 
Fikk også veldig løs mage nå :oops:
Kjenne att dt e skikkelige tak i livmora nå ihvertfall, har itj kjent dt sånn før :confused::oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har heller ikke termin før 23.. Så e veldig klar for baby nå :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk også veldig løs mage nå :oops:
Kjenne att dt e skikkelige tak i livmora nå ihvertfall, har itj kjent dt sånn før :confused::oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg hadde løs mage rett før fødsel, og menssmerter. Kanskje er det noe på gang? Hvordan er formen nå?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har dt dabbet veldig av her, mn veldig aktiv baby.. Henger i litt smerte i livmor enast :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da håpe æ att det tar seg oppatt, e 37 uker idag, så nå kan baby komme :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tok det lang tid te dæ da? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva gjorde dere da?
tok seg mer opp ut over kvelden, så måtte ha sjekk av jordmor da riene kom, hadde da 2 cm åpning..vi har en time til føden så dro til sykehuset litt etter...tok litt tid etter før riene kom. men er jo en kjent sak at sperm inneholder samme hormon som er i de pillene de setter inn for å starte fødsel(bare mindre mengde.)
men ting starter ikke hvis ikke man er moden.. du vil nok skjønne det når ting starter for deg:) å det er ikke no galt i¨å ringe de en ekstra gang å spørre, hvis du er usikker:)
jeg var inne med falske rier to døgn, ble så sendt hjem å da først starta de ordentlige riene, å de skjønner du hva er for å si det sån;)
å selv om det gjør litt vondt så betyr det ikke at fødselen er fæl. hadde drømme fødsel jeg. men man merker åpnings riene. masse lykke til. Gled deg. klem:)
 
Er moden og har 1cm, så dt e nokk noe på gang :) Regne me att æ bære kanj slå mæ te ro og vent :)
Takk for det :)
 
Nå har æ å sambo hadd en liten hyrdestund :love022 :taunt014 ste opp og skulle lage litt middag, og har kramper/mens vondt i korsryggen, er det det som modning?
Har også vært nå tak oppover i magen, sånn att je bli litt uvell..

Litt hjelp? :anyone
Jeg hadde det sånn etter hver hyrdestund fra syvende mnd i mine forrige svangerskap...men når det er modent kan hyrdestunden sette igang fødselen. Det gjorde ihvertfall svømmerene med både andre og tredje;) dog runt termin...så du kan gå til termin selv om det kjennes ut som om det er på gang etter sengekos. Jeg fikk ikke sove pga regelmessige kynnere i timesvis etter kosestunden, det var skikkelig plagsomt :/
 
Her har vi jo humpa ganske bra under sv.sk uten og ha kjent noe spesielt, er nok noe som har skjedd siste uka..
Kjente også att tappen var helt ute ved skjedeinngangen, er liksom etter det att det har kommet kynnere som æ har kjent ganske bra, men det har stoppet ved det...
Så skal spørre legen i mårå når æ skal på kontroll..
Skjønne at det kun være plagsomt ja :(
 
Back
Topp