Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooo.. ein smule akward kanskje?!...[emoji28] ska kje fortella gubben min om den vertfall,då får eg meg vertfall ikkje før mini kjem.. [emoji1] [emoji28] men kjekt da satte ting igang for dåke då!Update: hadde sex 5 dager på overtid. Vannet gikk midt i akten![]()
verste er at vi ikke merka det før etter vi var ferdigOoo.. ein smule akward kanskje?!...[emoji28] ska kje fortella gubben min om den vertfall,då får eg meg vertfall ikkje før mini kjem.. [emoji1] [emoji28] men kjekt da satte ting igang for dåke då!![]()
![]()
Update: hadde sex 5 dager på overtid. Vannet gikk midt i akten![]()
Eg ska prøva å snakka meg te kjerringråd forsøk 5 ikveld! [emoji14]Oi. Kanskje det er på overtid en skal ha seg[emoji1]Verdt et forsøk[emoji1]
No e eg spent på om nåke blir satt i gong her... [emoji14] fekk meg ei lito beta, so no gjenstår da å sjå... [emoji28] [emoji12]
Ska eg gjer [emoji1] .. te no har da ikkje gjort nåke, men kan jo vera da skjer nåke plutseli! .. må bare levera kneipen i barnehagen først [emoji12]Du får gi beskjed om det gjorde susen. Tenker jeg må forsøke det idag[emoji1]
Ingenting her endo.... trur kje da va nåke i da kjerringrådet for oss ... [emoji58] vertfall ikkje i går... [emoji14]