Samleie før innsett?

Minnie

Betatt av forumet
Hei.
Har noen fått det anbefalt eller prøvd det ? Har hatt uttak sist fredag og har insett onsdag. Lurer litt på om det er verdt å prøve??

Hei.
Har noen fått det anbefalt eller prøvd det ? Har hatt uttak sist fredag og har insett onsdag. Lurer litt på om det er verdt å prøve??

Jeg fikk beskjed om å unngå samleie 14 dager etter uttak, pga infeksjonsfare! Så jeg ville droppet det denne runden, men vi gjør det i sykluser med fryseforsøk! :joyful:

Takk for info!! ❤️ ja da dropper vi det.

Jeg fikk beskjed om å unngå samleie 14 dager etter uttak, pga infeksjonsfare! Så jeg ville droppet det denne runden, men vi gjør det i sykluser med fryseforsøk! :joyful:
Er det for å prøve å få mer enn et embryo i livmoren? Eller hvorfor gjør man det?

Er det for å prøve å få mer enn et embryo i livmoren? Eller hvorfor gjør man det?

Tja altså det er jo for å ha en ekstra sjanse hvis egget fra innsettet ikke fester seg da:)

Hei.
Ble frarådet etter uttak, men har startet og prøve i fryseforsøkene.

Ble frarådet etter uttak. Vi hadde vanlig samleie rundt innsett av fryst embryo pga mannen ikke kan gjøre meg gravid uansett. Tror de fraråder samleie når det er risiko for graviditet (fordi da blir det tvillinger eller flere)

Back
Topp